سازمان سنجش,www.sanjesh.org,نتایج کنکور سراسری 93

نتایج کنکور سراسری 93,سایت سازمان سنجش آموزش کشور,www.sanjesh.org,راهنمای انتخاب رشته سازمان سنجش,دفترچه راهنمای انتخاب رشته سازمان سنجش.

سازمان سنجش,www.sanjesh.org,نتایج کنکور سراسری 93

نتایج کنکور سراسری 93,سایت سازمان سنجش آموزش کشور,www.sanjesh.org,راهنمای انتخاب رشته سازمان سنجش,دفترچه راهنمای انتخاب رشته سازمان سنجش.

آخرین آمار فوتی‌های سیل تهران و البرز

 
 

آخرین آمار فوتی‌های سیل تهران و البرز

 

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از افزایش شمار جان باختگان سیل و طوفان روز گذشته در دو استان تهران و البرز به 11 کشته خبر داد.

به گزارش پارس،مهندس اسماعیل نجار در تشریح جزئیات سیل و طوفان روز گذشته در دو استان تهران و البرز خاطرنشان کرد: روز گذشته شاهد بارش باران در بسیاری از نقاط کشور بودیم که این موضوع جنبه مثبتی داشت و آن تامین آب شرب و تامین آب برای بخش کشاورزی در شرایط خشکسالی بود اما متاسفانه پیامدهای منفی را نیز در بر داشت که موجب تاسف است.
 
وی با بیان اینکه از همان ساعات اولیه ورود طوفان و جاری شدن سیل به ویژه در دو استان تهران و البرز جلسات ستاد بحران تشکیل و در خصوص نحوه امدادرسانی تدابیر لازم اتخاذ شد گفت: از جمله مناطقی که خسارت زیادی در آن رخ داد، روستای فیجان در منطقه ارنگه کرج بود و با توجه به اینکه این منطقه یک منطقه تفرجگاهی است و تعداد زیادی از شهروندان برای گذران تعطیلات به آنجا مراجعه کرده بودند متاسفانه طغیان رودخانه حدود 50 خودرو را با خود برد و همچنین موجب مفقود شدن تعدادی از شهروندان شد.
 
نجار با بیان اینکه برابر آخرین آمار ما در پی طغیان رودخانه در این منطقه پنج تن جان خود را از دست دادند که تاکنون جسد سه نفرشان کشف شده‌ است گفت: حدود 10 تا 20 نفر نیز برابر گزارش‌های واصله مفقود شدند که تلاش برای یافتن آنها همچنان ادامه دارد و البته ممکن است آمار کشته شدگان افزایش یابد.
 
وی ادامه داد: در پی این حادثه برق بخش‌هایی از استان البرز و شهر کرج دچار آسیب دیدگی شد که خوشبختانه موضوع حل شد اما در منطقه ارنگه همچنان با قطع برق رو به رو هستیم و در سیستم آب رسانی نیز مشکلاتی به وجود آمده که تدابیر لازم نیز در این خصوص اتخاذ شده است.
 
مرگ شش تن در کن
 
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در پاسخ به سوال ایسنا درباره اینکه وضعیت در کن به چه صورت است گفت: در منطقه کن پلی قرار داشت که دچار آب گرفتگی شد و همچنین جاده امام زاده داود نیز ریزش کرد. برابر جدیدترین اخباری که به دست من رسیده در این منطقه شش تن شامل یک تبعه چینی، یک تبعه افغان و چهار تبعه ایرانی جان خود را از دست داده‌اند.
 
وی در واکنش به برخی آمار اعلام شده از سوی مسئولان غیرمرتبط با موضوع بحران که ادعا کرده بودند 20 تن در تهران جان خود را از دست داده‌اند گفت: تا به این لحظه آمار نهایی و قطعی 11 جان باخته است و ما به عنوان سازمان مدیریت بحران و متولی سازمان دهی بحران در کشور آماری جزئی را تایید نمی‌کنیم، البته شایعات مختلفی وجود دارد و من نیز موضوع 20 کشته را شنیده‌ام اما از شهروندان می‌خواهم که به شایعات توجه نکنند.
 
امدادرسانی به 2000 خودرو در سمنان
 
نجار با اشاره به وقوع سیل در روستای پرور استان سمنان خاطرنشان کرد: این منطقه نیز یک منطقه خوش آب و هواست که در روز گذشته شماری از شهروندان به آنجا مراجعه کرده بودند اما در پی بارندگی شدید و ریزش کوه جاده مسدود شده و حدود 2000 خودرو در آنجا مانده بودند که عوامل راهداری و دیگر دستگاه‌های مربوطه با هماهنگی سازمان مدیریت بحران اقدام به ایجاد مسیری فرعی برای خروج خودروها کردند ولی با توجه به بارش شدید باران این مسیر نیز جوابگو نبود و پس از آنکه حدود 600 خودرو از مسیر خارج شدند این قسمت نیز مسدود شد به همین دلیل همکاران ما با کمک اهالی اقدام به اسکان اضطراری در راه ماندگان در منازل روستاییان و همچنین حسینیه و مسجد روستا کردند و آن طور که گزارش شده طی چند ساعت گذشته مشکل این منطقه نیز مرتفع خواهد شد.
 
معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به جاری شدن سیل در سقز و بانه نیز گفت: در این دو شهر نیز به دنبال جاری شدن سیل و طغیان رودخانه آب وارد خانه شهروندان شده بود و خساراتی را به بار آورد که اقدامات لازم در این خصوص نیز انجام شد.
 
مورد فوتی در سوادکوه نداشتیم
 
نجار همچنین با بیان اینکه در سوادکوه نیز شاهد جاری شدن سیل بودیم خاطرنشان کرد در این حادثه نیز تنها دو تن زخمی شده و مورد فوتی در این منطقه تا بدین لحظه نداشتیم. هواشناسی وضعیت دیشب را پیش بینی کرده بود.
 
رئیس سازمان مدیریت بحران درباره اینکه آیا هواشناسی بروز سیل و طوفان در شب گذشته را با این شدت پیش بینی کرده بود یا خیر؟ به ایسنا گفت: حوادثی مانند زلزله را نمی‌توان پیش بینی کرد اما در مورد طوفان و سیل شب گذشته هواشناسی پیش بینی‌های لازم را انجام داده و در اطلاعیه‌ خود اعلام کرده بود که بارش شدید باران همراه با وزش شدید باد و آب گرفتگی معابر محتمل است اما اینکه توقع داشته باشیم هواشناسی بخواهد حتی میزان خسارات و تلفات را هم از قبل پیش بینی و براساس آن اطلاعیه دهد، شدنی نیست.
 
نجار درباره اینکه آیا هواشناسی برای امروز نیز پیش بینی انجام داده یا خیر؟ گفت: در این خصوص اطلاعی ندارم اما از شهروندان می‌خواهم که به اطلاعیه‌ها و هشدارهای هواشناسی و همچنین اطلاعیه‌های محلی توجه داشته باشند.
 
وی ادامه داد: باتوجه به این که در این فصل ممکن است مجددا شاهد باران‌های تابستانی باشیم لذا لازم است کسانی که قصد عزیمت به ساحل دریا یا اسکان در حاشیه رودها را دارند موارد ایمنی را رعایت کرده و از برپا کردن چادر و یا متوقف کردن خودروهایشان در نزدیکی رود جدا خودداری کنند.
 
نجار با بیان اینکه در مجموع در حدود 9 استان کشور شاهد جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی بودیم گفت: این وضعیت در استان‌های البرز، تهران، سمنان، مازندران و کردستان بیشتر و عمده خسارات نیز در همین استان‌ها رخ داده است.
 
تشکیل تیمی برای برآورد خسارات
 
نجار در پاسخ به سوال دیگر ایسنا مبنی بر اینکه خسارات ناشی از این حادثه در استان‌های مختلف چقدر بود و برآورد اولیه از رقم ریالی آن چقدر است؟ گفت: تیمی برای بررسی خسارات ناشی از سیل و طوفانی در استان‌ها و شهرهای مختلف تشکیل شده و آنان عملیات خود را آغاز کرده‌اند که پس از جمع بندی و ارائه گزارش آنان خسارات و رقم کلی آن محاسبه خواهد شد.
 
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در پایان تاکید کرد که مدیریت بحران تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی را به حالت آماده باش درآورده و لازم است شهروندان با امدادگران همکاری‌های لازم را داشته باشند.

ایسنا - آخرین اخبار از سیل و طوفان/ مرگ 11 تن

www.isna.ir/fa/news/.../آخرین-اخبار-از-سیل-و-طوفان-مرگ-11-تن
  • ۱ روز پیش - در پی وقوع سیل و طوفان روز گذشته که علاوه بر تهران و البرز در برخی ... نجار با بیان اینکه برابر آخرین آمار ما در پی طغیان رودخانه در این منطقه پنج ... در این حادثه نیز تنها دو تن زخمی شده و مورد فوتی در این منطقه تا بدین لحظه نداشتیم.
  • آخرین آمار فوتی‌های سیل تهران و البرز - پارس

    www.parsnews.com/.../291234-آخرین-آمار-فوتی-های-سیل-تهران-البرز
  • ۲۱ ساعت پیش - به گزارش پارس،مهندس اسماعیل نجار در تشریح جزئیات سیل و طوفان روز گذشته در دو استان تهران و البرز خاطرنشان کرد: روز گذشته شاهد بارش باران در ...
  • آخرین آمار فوتی‌های سیل تهران و البرز - شهرخبر

    www.shahrekhabar.com/analysis/1437385440786978
  • آخرین آمار فوتی‌های سیل تهران و البرز. ... تصاویری از وقوع سیل در جاده چالوس · منظره ای از اطراف روستای حوریدرق-آذربایجان شرقی · تخیل کودکان را تقویت کنید ...
  • آخرین آمار فوتی‌های سیل تهران و البرز - ساری نیوز

    sarinews.ir/سایر-اخبار/9750--آخرین-آمار-فوتی‌های-سیل-تهران-و-البرز-
  • ۱۶ ساعت پیش - آخرین آمار فوتی‌های سیل تهران و البرز. به گزارش ساری نیوز ،مهندس اسماعیل نجار در تشریح جزئیات سیل و طوفان روز گذشته در دو استان تهران و البرز ...
  • آخرین آمار فوتی‌های سیل تهران و البرز | ایران اکونومیست

    vista.ir/news/22982186/آخرین-آمار-فوتی‌های-سیل-تهران-و-البرز
  • ۲ ساعت پیش - آخرین آمار فوتی‌های سیل تهران و البرز. رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از افزایش شمار جان باختگان سیل و طوفان روز گذشته در دو استان تهران و ...
  • آخرین آمار فوتی های سیل تهران و البرز / پارس

    khabarfarsi.com/ext/13527605
  • به گفته عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران طوفان دیشب جان 20 نفر را گرفت ... تصاویری از وقوع سیل در جاده چالوسشفاف نیوز:تصاویری از وقوع سیل در جاده چالوس
  • گودنیوز - آخرین آمار فوتی‌های سیل تهران و البرز

    goodnews.ir/1435342/آخرین-آمار-فوتی-های-سیل-تهران-و-البرز
  • درخواست شهردار منطقه 18 از سازمان محیط زیست استان تهران: وضعیت خروج فاضلاب دو ... نقد و بررسی پدیده دستفروشی در شهر تهران · جدیدترین آمار وقایع چهارگانه / فوت ...
  • سیل تهران و البرز :: خیابون ، محل زندگی شما

    alireza-askarpour.blog.ir/tag/سیل%20تهران%20و%20البرز
  • ۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «سیل تهران و البرز» ثبت شده است - پایگاه اطلاعات علمی ، فرهنگی ، تجاری. ... آخرین آمار فوتی‌های سیل تهران و البرز. آخرین آمار فوتی‌های سیل ...
  • آخرین آمار فوتی‌های سیل تهران و البرز - خانه

    ugy.ir/pages.php?pid...آخرین_آمار_فوتی‌های_سیل_تهران_و_البرز
  • رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از افزایش شمار جان باختگان سیل و طوفان روز گذشته در دو استان تهران و البرز به 11 کشته خبر داد.
  • آخرین آمار فوتی‌های سیل تهران و البرز | فراگیر چت,چت روم ...

    faragir.cloudsite.ir/wp/آخرین-آمار-فوتی‌های-سیل-تهران-و-البرز/
  • آخرین آمار فوتی‌های سیل تهران و البرز. تیر ۲۹, ۱۳۹۴ · admin. پارس نیوز-۱ ساعت پیش. جدید ار اس اسجدید ترین مطالب ...
  • آخرین آمار زخمی‌ها و کشته‌ها طوفان / فوت ۱۱ نفر تائید شد ...

    www.yjc.ir/.../آخرین-آمار-زخمی‌ها-و-کشته‌ها-طوفان-فوت-۱۱-نفر-تائید-شد...
  • ۱۹ ساعت پیش - به گزارش حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، جمع‌بندی آمارها نشان می‌دهد که در دو استان تهران و البرز ۳۰ تن به علت حوادث ناشی از طوفان و سیل ...
  • آخرین اخبار از سیل و طوفان/ مرگ 14 تن - پورتال امروز آنلاین

    news.emruzonline.com › اخبار
  • ۱۳ ساعت پیش - در پی وقوع سیل و طوفان روز گذشته که علاوه بر تهران و البرز در برخی استان‌های ... استان البرز نیز درباره آخرین آمار کشته شدگان سیل و طغیان رودخانه کرج در ... نیز تنها دو تن زخمی شده و مورد فوتی در این منطقه تا بدین لحظه نداشتیم.
  • آخرین آمار فوتی‌های سیل تهران و البرز - خبر آنتایم

    khabarontime.ir/news/14500168/آخرین-آمار-فوتی‌های-سیل-تهران-و-البرز
  • خبر-آنتایم-رئیس-سازمان-مدیریت-بحران-کشور-از-افزایش-شمار-جان-باختگان-سیل-و-طوفان-روز-گذشته-در-دو-استان-تهران-و-البرز-به-11-کشته-خبر-داد.
  • آخرین آمار فوتی‌های سیل تهران و البرز - Citynote.ir

    citynote.ir/posts/20194
  • رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از افزایش شمار جان باختگان سیل و طوفان روز گذشته در دو استان تهران و البرز به 11 کشته خبر داد. از سایت فردانیوز با کلیک بر ...
  • جهان نیوز - کشف ۶ جسد در جاده امامزاده داوود/ تشکیل کارگروه ...

    jahannews.com/vdcayyny049ne61.k5k4.html
  • ۱ روز پیش - سیلاب شب گذشته در تهران و به خصوص در منطقه امامزاده داوود خسارات زیادی بر جای گذاشت. ... باز شد ولی به قدری تاریکی بود که کسی متوجه فوتی یا سقوط در دره نمی شد. ... حسین درویشی در مورد آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان در جاده امامزاده داوود، ... وی درباره تعداد کشته شدگان سیل شب گذشته اظهار داشت: آمارهای ...
  • آخرین اخبار درپی وقوع سیل در کرج 8 کشته،10 زخمی 12 مفقود

    www.khabaronline.ir/detail/437751
  • ۲۳ ساعت پیش - براساس آخرین آمار تاکنون، وقوع سیل در استان البرز، 8 کشته، 10 ... سیل متحمل شده است، تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه 5 نفر فوت و 10 نفر نیز مصدوم شدند. ... البرز بیان کرد: محور کرج به تهران دارای ترافیک نیمه‌سنگین است.
  • آخرین اخبار از آمار قربانیان سیل و طوفان - Bartarinha.IR ...

    www.bartarinha.ir › اخبار روز › اخبار اجتماعی
  • ۱ روز پیش - در پی وقوع سیل و طوفان روز گذشته که علاوه بر تهران و البرز در برخی استان ... نجار با بیان اینکه برابر آخرین آمار ما در پی طغیان رودخانه در این منطقه پنج تن ... نیز تنها دو تن زخمی شده و مورد فوتی در این منطقه تا بدین لحظه نداشتیم.
  • اسامی قربانیان و مجروحان سیلاب در البرز

    r10music.vistablog.ir/post/2485
  • ۱۲ ساعت پیش - آخرین اخبار از آمار قربانیان سیل و طوفان طوفان،تهران،حادثه. ... آخرین وضعیت مجروحان ، مفقودشدگان و فوتی‌های طوفان روز گذشته دو استان تهران و ...
  • جام نیوز - حوادث

    www.jamnews.ir/service/accidents
  • آخرین آمار جانباختگان طوفان و سیل. آخرین آمارها از کشته شدگان سیل و طوفان دو استان تهران و البرز حاکی از این است که عدد جانباختگان به 14 تن رسیده است.
  • آخرین اخبار از تلفات و خسارات طوفان و سیل - سلامت نیوز

    www.salamatnews.com › محیط زیست › سیل و زلزله
  • ۲۲ ساعت پیش - در پی وقوع سیل و طوفان روز گذشته که علاوه بر تهران و البرز در برخی استان ... نجار با بیان اینکه برابر آخرین آمار ما در پی طغیان رودخانه در این منطقه پنج .... درویشی با اعلام 11 فوتی حادثه طوفان و سیل روز گذشته، ادامه داد: شش فوتی ...
  • آمار زخمی‌ها وکشته‌ها/ ۲۰نفر ناپدیدشدند/ تأیید فوت ۱۱ نفر ...

    www.mehrnews.com/.../آمار-زخمی-ها-وکشته-ها-۲۰نفر-ناپدیدشدند-تأیید...
  • ۱ روز پیش - ابوالقاسم باقری از مفقود شدن ۵۰ دستگاه خودرو در سیل محور کرج - چالوس محدوده ... یاسر خالدی در گفتگو با مهر در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای ... به گفته پزشکان قانونی تهران و البرز کار تشخیص هویت اجساد منتقل شده به ...
  • آخرین آمار کشته شدگان طوفان تهران - ناطقان

    nateghan.ir/fa/news/26040
  • ۲۱ ساعت پیش - در پی وقوع سیل و طوفان روز گذشته که علاوه بر تهران و البرز در برخی استان ... نجار با بیان اینکه برابر آخرین آمار ما در پی طغیان رودخانه در این منطقه پنج .... درویشی با اعلام 11 فوتی حادثه طوفان و سیل روز گذشته، ادامه داد: شش فوتی ...
  • آخرین اخبار از خسارات طوفان و سیل تهران و البرز - خبرگزاری ...

    www.nasimonline.ir/detail/News/1014471/7386
  • ۲۲ ساعت پیش - آخرین اخبار از خسارات طوفان و سیل دیشب / جاده چالوس و هراز مسدود شد/ فوت ۹ نفر تایید شد؛ ۵ کشته در جاده چالوس و ۴ نفر در منطقه کن، احتمال افزایش ...
  • آخرین آمار از کشته های سیل دیروز

    1000khabar.rozblog.com/post/.../آخرین-آمار-از-کشته-های-سیل-دیروز.htm...
  • ۱۲ ساعت پیش - آخرین آمار از کشته های سیل دیروزخلاصه ای از مطلب : شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): ... گذشته به کشته شدن دست‌کم 11تن در دو استان البرز و تهران منجر شده است. ... وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کل فوتی‌های ناشی از زلزله روز .
  • آخرین آمار زخمی‌ها وکشته‌ها طوفان / فوت ۱۱ نفر تائید شد ...

    www.khabarjoian.com › حوادث
  • ۱۸ ساعت پیش - به گزارش حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، جمع‌بندی آمارها نشان می‌دهد که در دو استان تهران و البرز ۳۰ تن به علت حوادث ناشی از طوفان و سیل ...
  • آخرین آمار زخمی‌ها و کشته‌ها به روایت اورژانس - سایت خبری ...

    www.tabnak.ir › صفحه نخست › اجتماعی
  • ۲۲ ساعت پیش - مجتبی خالدی در گفت‌وگو با مهر، درباره، مفقودشدگان و فوتی‌های طوفان روز گذشته دو استان تهران و البرز گفت: جمع‌بندی آمارهای ما نشان می‌دهد که در دو ...
  • آخرین اخبار از سیل و طوفان/ مرگ 14 تن | 55 آنلاین

    55online.ir/news/آخرین-اخبار-از-سیل-و-طوفان-مرگ-14-تن
  • ۱۴ ساعت پیش - در پی وقوع سیل و طوفان روز گذشته که علاوه بر تهران و البرز در برخی استان‌های ... استان البرز نیز درباره آخرین آمار کشته شدگان سیل و طغیان رودخانه کرج در ... نیز تنها دو تن زخمی شده و مورد فوتی در این منطقه تا بدین لحظه نداشتیم.
  • آخرین آمار زخمی‌ها و کشته‌ها به روایت اورژانس / تکذیب کشته ...

    khordadnews.ir/news/148330
  • ۲۱ ساعت پیش - آخرین آمار زخمی‌ها و کشته‌ها به روایت اورژانس / تکذیب کشته شدن ۲۰ تن در جاده کن ... که در دو استان تهران و البرز ۳۰ تن به علت حوادث ناشی از طوفان و سیل دچار ... به نظر نمی‌رسد که تعداد مصدومان و به ویژه فوت شدگان افزایشی داشته باشد ...
  • آخرین آمارها از تلفات وخسارات طوفان و سیل - قدس

    qudsonline.ir/detail/News/296660
  • ۱ روز پیش - آخرین آمارها از تلفات وخسارات طوفان و سیل ... مجروحان، مفقودشدگان و فوتی‌های طوفان روز گذشته دو استان تهران و البرز گفت: جمع‌بندی آمارهای ... سخنگوی اورژانس کشور در پاسخ به اینکه آیا ممکن است این آمار افزایش یابد، گفت: با توجه ...
  • آخرین اخبار از تلفات و خسارات طوفان و سیل - صدای ایران

    sedayiran.com/fa/news/.../آخرین-اخبار-از-تلفات-و-خسارات-طوفان-و-سیل
  • ۲۲ ساعت پیش - در پی وقوع سیل و طوفان روز گذشته که علاوه بر تهران و البرز در برخی استان ... نجار با بیان اینکه برابر آخرین آمار ما در پی طغیان رودخانه در این منطقه پنج تن ... نیز تنها دو تن زخمی شده و مورد فوتی در این منطقه تا بدین لحظه نداشتیم.
  • آخرین اخبار از آمار قربانیان سیل و طوفان | ندای چناران

    neda-chenaran.ir/آخرین-اخبار-از-آمار...سیل-و-طوفا/.../اخبار-ایران-و-جهان/
  • ۳ ساعت پیش - در پی وقوع سیل و طوفان روز گذشته که علاوه بر تهران و البرز در برخی استان ... نجار با بیان اینکه برابر آخرین آمار ما در پی طغیان رودخانه در این منطقه پنج تن ... نیز تنها دو تن زخمی شده و مورد فوتی در این منطقه تا بدین لحظه نداشتیم.
  • پایتخت - آخرین اخبار از سیل و طوفان + اخبار جاده ها

    www.paytakhtpress.ir/fa/doc/news/22448/آخرین-اخبار-سیل-طوفان-جاده
  • ۱۱ ساعت پیش - به گزارش پایتخت تعداد جانباختگان حوادث دو استان تهران و البرز به 14 تن رسید ... استان البرز نیز درباره آخرین آمار کشته شدگان سیل و طغیان رودخانه کرج در .... درویشی با اعلام 11 فوتی حادثه طوفان و سیل روز گذشته، ادامه داد: شش ...
  • آخرین اخبار از سیل و طوفان در استان‌های کشور؛ بیش از 10 نفر ...

    aftabnews.ir/.../آخرین-اخبار-از-سیل-و-طوفان-در-استان‌های-کشور-بیش-از...
  • ۱۹ ساعت پیش - در پی وقوع سیل و طوفان روز گذشته که علاوه بر تهران و البرز در برخی ... نجار با بیان اینکه برابر آخرین آمار ما در پی طغیان رودخانه در این منطقه پنج تن جان خود ... نیز تنها دو تن زخمی شده و مورد فوتی در این منطقه تا بدین لحظه نداشتیم.
  • آخرین آمار زخمی‌ها وکشته‌ها طوفان / فوت ۱۱ نفر تائید شد - پارست

    www.parset.com/.../_amdadrasany_beh_6000_sil_zadeh_ta_zhar_amroz....
  • ۱۴ ساعت پیش - به گزارش حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، جمع‌بندی آمارها نشان می‌دهد که در دو استان تهران و البرز ۳۰ تن به علت حوادث ناشی از طوفان و سیل ...
  • آخرین آمارها از خسارات و تلفات طوفان و سیل

    www.khabarnegar.ir/News/4430.html
  • ۲۳ ساعت پیش - آخرین آمارها از خسارات و تلفات طوفان و سیل ... مجروحان، مفقودشدگان و فوتی‌های طوفان روز گذشته دو استان تهران و البرز گفت: جمع‌بندی آمارهای ... سخنگوی اورژانس کشور در پاسخ به اینکه آیا ممکن است این آمار افزایش یابد، گفت: با توجه ...
  • آخرین آمارها از تلفات وخسارات طوفان و سیل - خبرگزاری ...

    www.iscanews.ir/news/296612/آخرین-آمارها-از-تلفات-وخسارات-طوفان-و-س
  • ۱ روز پیش - آخرین آمارها از تلفات وخسارات طوفان و سیل ... مجروحان، مفقودشدگان و فوتی‌های طوفان روز گذشته دو استان تهران و البرز گفت: جمع‌بندی آمارهای ... سخنگوی اورژانس کشور در پاسخ به اینکه آیا ممکن است این آمار افزایش یابد، گفت: با توجه ...
  • آخرین آمارها از تلفات وخسارات طوفان و سیل! - شفا آنلاین

    shafaonline.ir/fa/news/70157
  • ۱ روز پیش - آخرین آمارها از تلفات وخسارات طوفان و سیل! ... مجروحان، مفقودشدگان و فوتی‌های طوفان روز گذشته دو استان تهران و البرز گفت: جمع‌بندی آمارهای ... سخنگوی اورژانس کشور در پاسخ به اینکه آیا ممکن است این آمار افزایش یابد، گفت: با توجه ...
  • آخرین آمارها از تلفات وخسارات طوفان و سیل - اعتدال

    www.etedaal.ir/fa/news/114805
  • ۱ روز پیش - آخرین آمارها از تلفات وخسارات طوفان و سیل ... مجروحان، مفقودشدگان و فوتی‌های طوفان روز گذشته دو استان تهران و البرز گفت: جمع‌بندی آمارهای ... سخنگوی اورژانس کشور در پاسخ به اینکه آیا ممکن است این آمار افزایش یابد، گفت: با توجه ...
  • آخرین آمارها از تلفات وخسارات طوفان و سیل

    www.ecocenter.ir/.../آخرین-آمارها-از-تلفات-وخسارات-طوفان-و-سیل.html
  • ۱ روز پیش - شماره خبر:8103; آخرین آمارها از تلفات وخسارات طوفان و سیل ... مفقودشدگان و فوتی‌های طوفان روز گذشته دو استان تهران و البرز گفت: جمع‌بندی آمارهای ... سخنگوی اورژانس کشور در پاسخ به اینکه آیا ممکن است این آمار افزایش یابد، گفت: ...
  • تعداد جانباختگان حوادث دو استان تهران و البرز به 14 تن رسید

    mihanemrooz.ir/.../تعداد-جانباختگان-حوادث-دو-استان-تهران-و-البرز-به-...
  • ۱۴ ساعت پیش - در پی وقوع سیل و طوفان روز گذشته که علاوه بر تهران و البرز در برخی ... ابوالقاسم باقری، مدیرکل بحران استان البرز نیز درباره آخرین آمار کشته شدگان سیل و ..... درویشی با اعلام 11 فوتی حادثه طوفان و سیل روز گذشته، ادامه داد: شش ...
  • آخرین اخبار از تلفات وخسارات طوفان و سیل

    hodana.ir/fa/news/112750/آخرین-اخبار-از-تلفات-وخسارات-طوفان-و-سیل
  • ۲۲ ساعت پیش - نجار با بیان اینکه برابر آخرین آمار ما در پی طغیان رودخانه در این منطقه .... و فوتی‌های طوفان روز گذشته دو استان تهران و البرز گفت: جمع‌بندی آمارهای ما ...
  • آخرین آمارها از تلفات وخسارات طوفان و سیل - تحلیل ایران

    www.tahlileiran.ir/a/5823.html
  • ۲۱ ساعت پیش - آخرین آمارها از تلفات وخسارات طوفان و سیل ... مجروحان، مفقودشدگان و فوتی‌های طوفان روز گذشته دو استان تهران و البرز گفت: جمع‌بندی آمارهای ... سخنگوی اورژانس کشور در پاسخ به اینکه آیا ممکن است این آمار افزایش یابد، گفت: با توجه ...
  • آخرین اخبار از سیل و طوفان/ مرگ 11 تن - امید هسته ای

    inhnews.ir/fa/news/9166/آخرین-اخبار-از-سیل-و-طوفان-مرگ-11-تن
  • ۱۹ ساعت پیش - در پی وقوع سیل و طوفان روز گذشته که علاوه بر تهران و البرز در برخی استان ... نجار با بیان اینکه برابر آخرین آمار ما در پی طغیان رودخانه در این منطقه پنج تن ... نیز تنها دو تن زخمی شده و مورد فوتی در این منطقه تا بدین لحظه نداشتیم.
  • آخرین اخبار از سیل و طوفان/ مرگ 14 تن | کشاورزنیوز

    keshavarznews.ir › اخبار
  • ۱۷ ساعت پیش - در پی وقوع سیل و طوفان روز گذشته که علاوه بر تهران و البرز در برخی استان‌های ... استان البرز نیز درباره آخرین آمار کشته شدگان سیل و طغیان رودخانه کرج در ... نیز تنها دو تن زخمی شده و مورد فوتی در این منطقه تا بدین لحظه نداشتیم.
  • آخرین اخبار از سیل و طوفان/ مرگ 11 تن - وب سایت پیام آنلاین

    payam.tct.ir/?siteid=2&fkeyid=&siteid=2&pageid=457...
  • ۱۸ ساعت پیش - در پی وقوع سیل و طوفان روز گذشته که علاوه بر تهران و البرز در برخی استان ... نجار با بیان اینکه برابر آخرین آمار ما در پی طغیان رودخانه در این منطقه پنج تن ... نیز تنها دو تن زخمی شده و مورد فوتی در این منطقه تا بدین لحظه نداشتیم.
  • ستاره ها - آخرین اخبار از سیل و طوفان/ مرگ 14 تن

    www.setarehnews.ir/fa/doc/news/48266/
  • ۱۶ ساعت پیش - در پی وقوع سیل و طوفان روز گذشته که علاوه بر تهران و البرز در برخی استان‌های ... استان البرز نیز درباره آخرین آمار کشته شدگان سیل و طغیان رودخانه کرج در ... نیز تنها دو تن زخمی شده و مورد فوتی در این منطقه تا بدین لحظه نداشتیم.
  • آخرین اخبار از سیل و طوفان - بانکی

    banki.ir/akhbar/1-news/26100-آخرین-اخبار-از-سیل-و-طوفان
  • ۲۰ ساعت پیش - در پی وقوع سیل و طوفان روز گذشته که علاوه بر تهران و البرز در برخی استان ... نجار با بیان اینکه برابر آخرین آمار ما در پی طغیان رودخانه در این منطقه پنج تن ... نیز تنها دو تن زخمی شده و مورد فوتی در این منطقه تا بدین لحظه نداشتیم.
  • آخرین اخبار از سیل و طوفان/ مرگ 14 تن - پایگاه خبری نگاه امروز

    www.negaheemrooz.com/Layer1.aspx?Shenase=25864
  • ۲ ساعت پیش - در پی وقوع سیل و طوفان روز گذشته که علاوه بر تهران و البرز در برخی استان‌های ... استان البرز نیز درباره آخرین آمار کشته شدگان سیل و طغیان رودخانه کرج در ... نیز تنها دو تن زخمی شده و مورد فوتی در این منطقه تا بدین لحظه نداشتیم.
  • وب سایت شخصی دکتر محمد حسین کریم

    www.karim.ir/
  • آخرین آمار فوتی های سیل تهران و البرز ... مدیریت بحران کشور از افزایش شمار جان باختگان سیل و طوفان روز گذشته در دو استان تهران و البرز به 11 کشته خبر داد.
  • گفتمان نو | آخرین اخبار از سیل و طوفان روز گذشته برخی از ...

    goftemanno.ir/آخرین-اخبار-از-سیل-و-طوفان-روز-گذشته-برخ/
  • ۱۸ ساعت پیش - در پی وقوع سیل و طوفان روز گذشته که علاوه بر تهران و البرز در برخی استان ... نجار با بیان اینکه برابر آخرین آمار ما در پی طغیان رودخانه در این منطقه پنج تن ... نیز تنها دو تن زخمی شده و مورد فوتی در این منطقه تا بدین لحظه نداشتیم.
  • آخرین آمار مصدومان طوفان روز گذشته در کشور - شفاف

    shafaf.ir/fa/news/.../آخرین-آمار-مصدومان-طوفان-روز-گذشته-در-کشور
  • ۱ روز پیش - مجتبی خالدی درباره ، مفقودشدگان و فوتی‌های طوفان روز گذشته دو استان تهران و البرز گفت: جمع‌بندی آمارهای ما نشان می‌دهد که در دو استان تهران و البرز ...
  • آخرین آمارها از تلفات وخسارات طوفان و سیل - صفحه نخست

    goftareno.ir/fa/news/3227/آخرین-آمارها-از-تلفات-وخسارات-طوفان-و-سیل
  • ۲۳ ساعت پیش - آخرین آمارها از تلفات وخسارات طوفان و سیل ... مجروحان، مفقودشدگان و فوتی‌های طوفان روز گذشته دو استان تهران و البرز گفت: جمع‌بندی آمارهای ... سخنگوی اورژانس کشور در پاسخ به اینکه آیا ممکن است این آمار افزایش یابد، گفت: با توجه ...
  • آخرین آمار زخمی‌ها و کشته‌ها به روایت اورژانس - فیدوس

    feydus.ir/ShowNews-566474.aspx
  • آخرین آمار زخمی ها و کشته ها به روایت اورژانس سایت خبری تحلیلی تابناک اخبار ... با مهر درباره مفقودشدگان و فوتی های طوفان روز گذشته دو استان تهران و البرز گفت جمع ... استان تهران و البرز ۳۰ تن به علت حوادث ناشی از طوفان و سیل دچار مصدومیت شدند ...
  • نیوزآپ - آخرین آمار زخمی‌ها و کشته‌ها طوفان / فوت ۱۱ نفر تائید ...

    www.newsup.ir/?id=1003234
  • آخرین آمار زخمی‌ها وکشته‌ها طوفان / فوت ۱۱ نفر تائید شد/ امدادرسانی به 6000 سیل ... استان تهران و البرز ۳۰ تن به علت حوادث ناشی از طوفان و سیل دچار مصدومیت شدند که ...
  • در پی وقوع سیل و طوفان روز گذشته که علاوه بر تهران و البرز ...

    ebrat.ir/?part=mobile&inc=news&id=70458
  • ابوالقاسم باقری، مدیرکل بحران استان البرز نیز درباره آخرین آمار کشته شدگان ... شدن سیل بودیم خاطرنشان کرد در این حادثه نیز تنها دو تن زخمی شده و مورد فوتی در این ...
  • افکارنیوز - آمار قربانیان و مفقودان سیل در البرز

    www.afkarnews.ir/vdca06nyy49ney1.k5k4.html
  • ۱۹ ساعت پیش - وی افزود: با حضور رئیس سازمان مدیریت بحران در استان البرز، امیدواریم هر ... وی درباره آخرین آمار قربانیان نیز گفت: تا این لحظه ۶ نفر فوت و ۱۲ نفر ...
  • افزایش کشته‌های طوفان تهران و البرز به 14 نفر - آکا

    news.akairan.com/havades-akhbar/havades/mnews32473.html
  • ۱۴ ساعت پیش - آکایران :ابوالقاسم باقری، مدیرکل بحران استان البرز نیز درباره آخرین آمار کشته شدگان سیل و طغیان رودخانه کرج در منطقه ارنگه نیز گفت: آخرین ...
  • عکس/ نیوشا ضیغمی با حجابی متفاوت در مسکو!-پایگاه اطلاع ...

    entekhabkhabar.ir/VisitorPages/show.aspx?IsDetailList=true&ItemID...
  • ۶ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - معاون صدراعظم آلمان در صدر هیات بلندپایه اقتصادی وارد تهران شد · اقدام به خودکشی جوانان ... آخرین آمار فوتی های سیل تهران و البرز. • روزهای بارانی در ...
  • آخرین اخبار از سیل و طوفان - پایگاه خبری تحلیلی اعتدال شرق

    etedaleshargh.ir/آخرین-اخبار-از-سیل-و-طوفان-مرگ-11-تن/
  • ۱۸ ساعت پیش - در پی وقوع سیل و طوفان روز گذشته که علاوه بر تهران و البرز در برخی استان ... نجار با بیان اینکه برابر آخرین آمار ما در پی طغیان رودخانه در این منطقه پنج تن ... نیز تنها دو تن زخمی شده و مورد فوتی در این منطقه تا بدین لحظه نداشتیم.
  • آخرین آمارها از تلفات وخسارات طوفان و سیل - صدای قزوین

    sedayeqazvin.ir/Pages/News-22067.aspx
  • ۲۳ ساعت پیش - آرشیو خبر, آمار بازدید: 6, کد مطلب: 22067 ... وضعیت مجروحان، مفقودشدگان و فوتی‌های طوفان روز گذشته دو استان تهران و البرز گفت: جمع‌بندی آمارهای ...
  • آخرین آمارها از تلفات وخسارات طوفان و سیل - روز نو

    roozno.com/fa/news/145384
  • ۲۳ ساعت پیش - مجتبی خالدی درباره آخرین وضعیت مجروحان، مفقودشدگان و فوتی‌های طوفان روز ... که در دو استان تهران و البرز 30 تن به علت حوادث ناشی از طوفان و سیل دچار ... سخنگوی اورژانس کشور در پاسخ به اینکه آیا ممکن است این آمار افزایش یابد، ...
  • آخرین آمارها از تلفات وخسارات طوفان و سیل - شهرخبر

    shahrkhabar.ir/fa/news/.../آخرین-آمارها-از-تلفات-وخسارات-طوفان-و-سیل
  • ۱ روز پیش - شهرخبر: مجتبی خالدی درباره آخرین وضعیت مجروحان، مفقودشدگان و فوتی‌های طوفان روز گذشته دو استان تهران و البرز گفت: جمع‌بندی آمارهای ما نشان ...
  • آخرین اخبار از سیل و طوفان/ مرگ 11 تن - بازتاب آنلاین

    baztabonline.com/Default,fa-IR,BaztabOnline,Content,NewsDetail,Key,1...
  • ۱۹ ساعت پیش - در پی وقوع سیل و طوفان روز گذشته که علاوه بر تهران و البرز در برخی استان ... نجار با بیان اینکه برابر آخرین آمار ما در پی طغیان رودخانه در این منطقه پنج تن ... نیز تنها دو تن زخمی شده و مورد فوتی در این منطقه تا بدین لحظه نداشتیم.
  • آخرین آمارها از تلفات وخسارات طوفان و سیل - اترک نیوز

    atraknews.com/smartphone/new.aspx?id=43855
  • ۲۳ ساعت پیش - آخرین آمارها از تلفات وخسارات طوفان و سیل,طوفان + اورژانس + طوفان گرد و ... فوتی‌های طوفان روز گذشته دو استان تهران و البرز گفت: جمع‌بندی آمارهای ما نشان ... سخنگوی اورژانس کشور در پاسخ به اینکه آیا ممکن است این آمار افزایش یابد، ...
  • جدیدترین آمار از تلفات طوفان و سیل دیروز - مهام نیوز

    mahamnews.com/detail/78463/society/events
  • ۲۳ ساعت پیش - به گزارش مهام نیوز به نقل از ایسنا؛ مجتبی خالدی درباره آخرین وضعیت مجروحان، مفقودشدگان و فوتی‌های طوفان روز گذشته دو استان تهران و البرز گفت: ...
  • آخرین اخبار از سیل و طوفان/ مرگ 14 تن - اخبار روز

    tasna.ir/1394/04/29/آخرین-اخبار-از-سیل-و-طوفان-مرگ-14-تن.html
  • در پی وقوع سیل و طوفان روز گذشته که علاوه بر تهران و البرز در برخی استان‌های دیگر ... البرز نیز درباره آخرین آمار کشته شدگان سیل و طغیان رودخانه کرج در منطقه ارنگه ... سیل بودیم خاطرنشان کرد در این حادثه نیز تنها دو تن زخمی شده و مورد فوتی در این ...
  • افزایش تعداد قربانیان سیل البرز به ۸ تن - vous.ir

    vous.ir/news/tabnak/item/.../افزایش-تعداد-قربانیان-سیل-البرز-به-۸-ت...
  • ۲۱ ساعت پیش - تعداد قربانیان حادثه سیل در استان البرز به 8 نفر رسید و تلاش برای یافتن اجساد دیگر ادامه دارد. کد خبر: ... آخرین آمار فوتی‌های سیل تهران و البرز.
  • آخرین اخبار از سیل و طوفان/ مرگ 14 تن | پایگاه خبری نسل جوان

    www.njiran.com/news/آخرین-اخبار-از-سیل-و-طوفان-مرگ-14-تن/
  • ۱۵ ساعت پیش - ابوالقاسم باقری، مدیرکل بحران استان البرز نیز درباره آخرین آمار کشته ... و جاری شدن سیل به ویژه در دو استان تهران و البرز جلسات ستاد بحران تشکیل و در .... درویشی با اعلام ۱۱ فوتی حادثه طوفان و سیل روز گذشته، ادامه داد: شش فوتی ...
  • آخرین اخبار از سیل و طوفان/ مرگ 11 تن | 123 خبر

    123khabar.ir/news/آخرین-اخبار-از-سیل-و-طوفان-مرگ-11-تن
  • ۲۱ ساعت پیش - در پی وقوع سیل و طوفان روز گذشته که علاوه بر تهران و البرز در برخی استان ... نجار با بیان اینکه برابر آخرین آمار ما در پی طغیان رودخانه در این منطقه پنج تن ... نیز تنها دو تن زخمی شده و مورد فوتی در این منطقه تا بدین لحظه نداشتیم.
  • دولت بهار:نخستین آمار رسمی متوفیان سیل اعلام شد

    www.dolatebahar.com/telex-103001.html
  • ۲۰ ساعت پیش - بر اساس اعلام پزشکی قانونی استان البرز و تهران، تاکنون اجساد 10 کشته ... اسماعیل نجار نیز ‌درباره آخرین آمار و اخبار تلفات سیل در نقاط مختلف کشور ... در حال احداث شد که متاسفانه 6 نفر فوت کردند که دو نفر از این متوفیان از اتباع ...
  • آخرین‌آمارازخسارت‌طوفان/14کشته - تجارت امروز

    tejaratemrouz.ir/fa/news/5874/آخرین‌آمارازخسارت‌طوفان14کشته
  • ۱۳ ساعت پیش - در پی وقوع سیل و طوفان روز گذشته که علاوه بر تهران و البرز در برخی ... ابوالقاسم باقری، مدیرکل بحران استان البرز نیز درباره آخرین آمار کشته شدگان سیل و ... نیز تنها دو تن زخمی شده و مورد فوتی در این منطقه تا بدین لحظه نداشتیم.
  • مفیدنیوز :: آخرین اخبار از سیل و طوفان/ مرگ 11 تن

    mofidnews.com/printable.php?id=12328&name=rooz
  • ۱۹ ساعت پیش - در پی وقوع سیل و طوفان روز گذشته که علاوه بر تهران و البرز در برخی استان ... نجار با بیان اینکه برابر آخرین آمار ما در پی طغیان رودخانه در این منطقه پنج تن ... نیز تنها دو تن زخمی شده و مورد فوتی در این منطقه تا بدین لحظه نداشتیم.
  • مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر تمدید شد

    nexfa.ir/?p=430096
  • ۲۰ ساعت پیش - هم‌چنین آخرین مهلت نقل و انتقالات بازیکنان نیازمند ITC با توجه به ... آزادراه تهران-شمال به طورکامل مسدود شد ... آخرین آمار فوتی‌های سیل تهران و البرز.
  • آخرین اخبار از سیل و طوفان/ مرگ 14 تن - یک دنیا خبر از ایران ...

    www.1donyakhabar.com/.../آخرین_اخبار_از_سیل_و_طوفان_مرگ_14_ت...
  • ۱۶ ساعت پیش - در پی وقوع سیل و طوفان روز گذشته که علاوه بر تهران و البرز در برخی استان ... نجار با بیان اینکه برابر آخرین آمار ما در پی طغیان رودخانه در این منطقه پنج .... درویشی با اعلام 11 فوتی حادثه طوفان و سیل روز گذشته، ادامه داد: شش فوتی ...
  • نسخه چاپی - آخرین اخبار از سیل و طوفان/ مرگ 14 تن

    www.mihansanat.com/Print.aspx?newsId=36656
  • ۱۶ ساعت پیش - ابوالقاسم باقری، مدیرکل بحران استان البرز نیز درباره آخرین آمار کشته ... و جاری شدن سیل به ویژه در دو استان تهران و البرز جلسات ستاد بحران تشکیل و در ... نیز تنها دو تن زخمی شده و مورد فوتی در این منطقه تا بدین لحظه نداشتیم.
  • آخرین آمار از کشته های سیل دیروز - شما نیوز

    www.shomanews.com/NewsDetail/.../آخرین-آمار-از-کشته-های-سیل-دیروز
  • ۱۵ ساعت پیش - آخرین آمار از کشته های سیل دیروز ... شدن سیل در برخی نقاط کشور از جمله استان های البرز، تهران، مازندران و کردستان شد. ... نیز تنها دو تن زخمی شده و مورد فوتی در این منطقه تا بدین لحظه نداشتیم. ... آخرین اخبار از طرح رتبه بندی معلمان.
  • سایت خبری تحلیلی روزان - مرگ 11 تن در حوادث تهران و البرز ...

    www.roozannews.ir/detail/News/23691
  • ۲۲ ساعت پیش - نجار با بیان اینکه برابر آخرین آمار ما در پی طغیان رودخانه در این منطقه پنج تن ... نجار با اشاره به وقوع سیل در روستای پرور استان سمنان خاطرنشان کرد: این .... و فوتی‌های طوفان روز گذشته دو استان تهران و البرز گفت: جمع‌بندی آمارهای ما ...
  • زنگنه:از آمدن هیئت آلمانی خوشحال نیستم | خبرخوان ساعت صفر

    saatsefr.com/fa/news/370788/زنگنهاز-آمدن-هیئت-آلمانی-خوشحال-نیستم/
  • ۲۰ ساعت پیش - آخرین آمار فوتی‌های سیل تهران و البرز · زنگنه:از آمدن هیئت آلمانی خوشحال ... ورود داعش به شهر «القصیر» ناکام ماند · آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها ...
  • آخرین آمارها از تلفات وخسارات طوفان و سیل - سه نشانه

    www.3neshaneh.com/.../آخرین+آمارها+از+تلفات+وخسارات+طوفان+و+سیل...
  • ۱ روز پیش - آخرین آمارها از تلفات وخسارات طوفان و سیل ... مجروحان، مفقودشدگان و فوتی‌های طوفان روز گذشته دو استان تهران و البرز گفت: جمع‌بندی آمارهای ... سخنگوی اورژانس کشور در پاسخ به اینکه آیا ممکن است این آمار افزایش یابد، گفت: با توجه ...
  • آخرین آمارها از تلفات وخسارات طوفان و سیل - پایگاه خبری ...

    shabaveiz.ir/detail/News/389434/7
  • ۲۰ ساعت پیش - آخرین آمارها از تلفات وخسارات طوفان و سیل ... مجروحان، مفقودشدگان و فوتی‌های طوفان روز گذشته دو استان تهران و البرز گفت: جمع‌بندی آمارهای ... سخنگوی اورژانس کشور در پاسخ به اینکه آیا ممکن است این آمار افزایش یابد، گفت: با توجه ...
  • آخرین آمارها از تلفات وخسارات طوفان و سیل! - اخبار ما

    akhbarma.ir/NR.aspx?id=406585
  • ۲۲ ساعت پیش - آخرین آمارها از تلفات وخسارات طوفان و سیل! ... مجروحان، مفقودشدگان و فوتی‌های طوفان روز گذشته دو استان تهران و البرز گفت: جمع‌بندی آمارهای ... سخنگوی اورژانس کشور در پاسخ به اینکه آیا ممکن است این آمار افزایش یابد، گفت: با توجه ...
  • آخرین آمار زخمی‌ها و کشته‌ها به روایت اورژانس - شمسه

    shamsehplus.ir/tag/آخرین-آمار-زخمی‌ها-و-کشته‌ها-به-روایت/
  • ۱۸ ساعت پیش - برچسب: آخرین آمار زخمی‌ها و کشته‌ها به روایت اورژانس ... که در دو استان تهران و البرز ۳۰ تن به علت حوادث ناشی از طوفان و سیل دچار مصدومیت شدند ... به نظر نمی‌رسد که تعداد مصدومان و به ویژه فوت شدگان افزایشی داشته باشد مگر اینکه از ...
  • عامل سیل دیروز تهران چه بود؟ - فست نیوز - فوری خبر

    fastnews.ir/news/5660870
  • ۲۲ ساعت پیش - رئیس مجمع نمایندگان استان تهران گفت: شدت بارندگی و شکسته شدن آب بند کارگاه چینی ها برای آزاد راه ... آخرین آمار فوتی‌های سیل تهران و البرز.
  • آخرین اخبار از آمار قربانیان سیل و طوفان - برترین ها - خبرخون

    khabarkhoon.com › گوناگون › برترین ها
  • در پی وقوع سیل و طوفان روز گذشته که علاوه بر تهران و البرز در برخی استان های ... نجار با بیان اینکه برابر آخرین آمار ما در پی طغیان رودخانه در این منطقه پنج تن جان خود ... سیل بودیم خاطرنشان کرد در این حادثه نیز تنها دو تن زخمی شده و مورد فوتی در این ...
  • آخرین آمار از کشته های سیل دیروز - بهترین های روز

    www.bestofday.ir/text-201507201928425249
  • ۱۳ ساعت پیش - آخرین آمار از کشته های سیل دیروز. ... آخرین آمارها از کشته شدگان سیل و طوفان دو استان تهران و البرز حاکی از این است که عدد ... سیل دیروز البرز 5 ...
  • آخرین آمارها از تلفات وخسارات طوفان و سیل - هموطن

    www.hamvatan.net › اخبار روز › حوادث
  • کد خبر: ۱۵۱۴۴ تاریخ انتشار: دوشنبه ، ۲۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶ تعداد بازدید: ۵ ... مجروحان، مفقودشدگان و فوتی های طوفان روز گذشته دو استان تهران و البرز گفت: جمع بندی ...
  • آخرین اخبار از سیل و طوفان/ مرگ ۱۱ تن - عصر بانک

    asrebank.ir/news/58648/آخرین-اخبار-از-سیل-و-طوفان-مرگ-۱۱-تن
  • ۲۰ ساعت پیش - در پی وقوع سیل و طوفان روز گذشته که علاوه بر تهران و البرز در برخی استان ... نجار با بیان اینکه برابر آخرین آمار ما در پی طغیان رودخانه در این منطقه پنج .... درویشی با اعلام 11 فوتی حادثه طوفان و سیل روز گذشته، ادامه داد: شش فوتی ...
  • سایت جماران - آخرین آمار زخمی ها و کشته ها به روایت اورژانس

    jamaran.ir/NewsPrint.aspx?ID=93533
  • ۱۸ ساعت پیش - آخرین آمار زخمی ها و کشته ها به روایت اورژانس ... با مهر، درباره، مفقودشدگان و فوتی‌های طوفان روز گذشته دو استان تهران و البرز گفت: جمع‌بندی آمارهای ما نشان می‌دهد که در دو استان تهران و البرز ۳۰ تن به علت حوادث ناشی از طوفان و سیل دچار ...
  • آخرین اخبار از آمار قربانیان سیل و طوفان | دانلود فیلم با ...

    www.bia2happy.ir/آخرین-اخبار-از-آمار-قربانیان-سیل-و-طوفا.html
  • ۸ ساعت پیش - ر پی وقوع سیل و طوفان روز گذشته که علاوه بر تهران و البرز در برخی استان ... نجار با بیان اینکه برابر آخرین آمار ما در پی طغیان رودخانه در این منطقه پنج تن ... نیز تنها دو تن زخمی شده و مورد فوتی در این منطقه تا بدین لحظه نداشتیم.
  • حیدرامیرپور

    hamirpour.mihanblog.com/
  • تعداد بازدید: ... هافبک برزیلی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: می‌دانم که نماد استقلالی‌ها در کری خوانی عدد 4 است و با نشان .... آخرین آمار فوتی‌های سیل تهران و البرز
  • آخرین آمار زخمی‌ها و کشته‌ها به روایت اورژانس - بیتوته

    www.beytoote.com › اخبار › اخبار حوادث
  • ۲۰ ساعت پیش - آخرین آمار زخمی‌ها و کشته‌ها به روایت اورژانس ... آمارهای ما نشان می‌دهد که در دو استان تهران و البرز ۳۰ تن به علت حوادث ناشی از طوفان و سیل دچار ... باشد به نظر نمی‌رسد که تعداد مصدومان و به ویژه فوت شدگان افزایشی داشته باشد مگر اینکه از ...
  • طوفان دیروز و خسارت‌هایی که بر جا ماند؛ ۴۵ نفر مصدوم و ۲۰ نفر ...

    www.hamshahrionline.ir/details/301436
  • ۲۳ ساعت پیش - ایسنا نوشت: مجتبی خالدی درباره آخرین وضعیت مجروحان، مفقودشدگان و فوتی‌های طوفان روز گذشته دو ... خالدی در واکنش به ادعای قناعتی یکی از اعضای شورای شهر تهران مبنی بر ... معاون مرکزفوریت‌های پزشکی استان البرز نیز از وقوع حادثه سیل و ... معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرزگفت: آمار قطعی فوتی‌های ...
  • اخبار پارسیک - داعش شعبده آمریکا/ کاریکاتور

    news.parseek.com/Url/?id=10987730
  • ۵ ساعت پیش - آخرین آمار فوتی‌های سیل تهران و البرز ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ ۱۴:۱۵; مداح معروف در لباس سربازی ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ ۱۹:۴۲; معمای مرگ یک دختر در خانه مجردی ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ ۱۹:۳۴ ...
  • اخبار پارسیک - لحظه رای دادن به قطعنامه برجام

    news.parseek.com/Url/?id=10987729
  • ۵ ساعت پیش - بی نیازترین مردم دنیا ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ ۰۶:۴۴; آخرین آمار فوتی‌های سیل تهران و البرز ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ ۱۴:۱۵; مداح معروف در لباس سربازی ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ ۱۹:۴۲; معماری ...
  • آخرین اخبار از سیل و طوفان/ مرگ 14 تن - Nividar نیویدار

    www.nividar.com/news/55ac8b2b5d34e23526af643d
  • ۱۸ ساعت پیش - در پی وقوع سیل و طوفان روز گذشته که علاوه بر تهران و البرز در برخی استان‌های ... استان البرز نیز درباره آخرین آمار کشته شدگان سیل و طغیان رودخانه کرج در ... نیز تنها دو تن زخمی شده و مورد فوتی در این منطقه تا بدین لحظه نداشتیم.
  • آخرین آمارها از تلفات وخسارات طوفان و سیل | شبکه خبری ...

    ostadnews.ir/?p=29525
  • ۲۲ ساعت پیش - در پی وقوع سیل و طوفان روز گذشته که علاوه بر تهران و البرز در برخی استان ... نجار با بیان اینکه برابر آخرین آمار ما در پی طغیان رودخانه در این منطقه پنج .... درویشی با اعلام ۱۱ فوتی حادثه طوفان و سیل روز گذشته، ادامه داد: شش فوتی ...
  • آخرین آمار زخمی‌ها و کشته‌ها به روایت اورژانسپرتال تکینه

    takineh.com/news/آخرین-آمار-زخمیها-و-کشتهها-به-روایت-ا/
  • ۱۹ ساعت پیش - سخنگوی اورژانس کشور با رد ادعای عضو شورای شهر تهران درباره کشته شدن ۲۰ ... که در دو استان تهران و البرز ۳۰ تن به علت حوادث ناشی از طوفان و سیل دچار ... نظر نمی‌رسد که تعداد مصدومان و به ویژه فوت شدگان افزایشی داشته باشد مگر ...
  • اخبار پارسیک - تفاوت رویکرد امریکا در قبال ایران و کوبا

    news.parseek.ir/Url/?id=10987659
  • ۷ ساعت پیش - آخرین آمار فوتی‌های سیل تهران و البرز · ایجاد شعب بانک‌های خارجی در ایران · «انجیل» چه زمانی بر حضرت عیسی نازل شد؟ بی نیازترین مردم دنیا · شهید ...
  • تلفات سیل چالوس به ۱۲ نفر رسید - هفت صبح هفت صبح

    7sobh.com/content/تلفات-سیل-چالوس-به-۱۲-نفر-رسید/
  • تلفات سیل چالوس به ۱۲ نفر رسید ... مجتبی خالدی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت مجروحان، مفقودشدگان و فوتی‌های طوفان روز گذشته دو استان تهران و البرز گفت: جمع‌بندی آمارهای ما نشان ... است و آیا ممکن است این تعداد تغییر کند، به هرحال نیروهای امدادی به دنبال یافتن این افراد هستند و ممکن است که آنان خود را نجات داده باشند.
  • آخرین اخبار از سیل و طوفان/ مرگ ۱۱ تن - پایگاه خبری مها نیوز

    mahanews.ir/جهان.../914-آخرین-اخبار-از-سیل-و-طوفان-مرگ-۱۱-تن.html
  • ۱۷ ساعت پیش - در پی وقوع سیل و طوفان روز گذشته که علاوه بر تهران و البرز در برخی استان‌های ... نجار با بیان اینکه برابر آخرین آمار ما در پی طغیان رودخانه در این منطقه پنج ... مورد فوتی در سوادکوه نداشتیم نجار همچنین با بیان اینکه در سوادکوه نیز ...

    نظرات 0 + ارسال نظر
    امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.