سازمان سنجش,www.sanjesh.org,نتایج کنکور سراسری 93

نتایج کنکور سراسری 93,سایت سازمان سنجش آموزش کشور,www.sanjesh.org,راهنمای انتخاب رشته سازمان سنجش,دفترچه راهنمای انتخاب رشته سازمان سنجش.

سازمان سنجش,www.sanjesh.org,نتایج کنکور سراسری 93

نتایج کنکور سراسری 93,سایت سازمان سنجش آموزش کشور,www.sanjesh.org,راهنمای انتخاب رشته سازمان سنجش,دفترچه راهنمای انتخاب رشته سازمان سنجش.

پذیرش داوطلبان انسانی و ریاضی در کنکور 94

پذیرش داوطلبان انسانی و ریاضی در کنکور 94

 
کسانی که امسال روی صندلی‌های آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها نشستند و با استرس یا بدون استرس خانه‌های ریز پاسخنامه را به امید گزینه صحیح علامت زدند، امروز نتیجه دست کم یک سال تلاش خود را برای ورود به دانشگاه و پیوستن به خیل دانشجویان دریافت می‌کنند.
 
روزنامه اعتماد: کسانی که امسال روی صندلی‌های آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها نشستند و با استرس یا بدون استرس خانه‌های ریز پاسخنامه را به امید گزینه صحیح علامت زدند، امروز نتیجه دست کم یک سال تلاش خود را برای ورود به دانشگاه و پیوستن به خیل دانشجویان دریافت می‌کنند.

امروز نتایج کنکور اعلام می‌شود و کنکوری‌ها از ٥ مرداد می‌توانند بروند سراغ انتخاب رشته و بعد سال‌ها تحصیل در مدرسه به سوال «در آینده می‌خواهید چه کاره شوید؟» پاسخی قطعی‌تر بدهند. به مناسبت اعلام نتایج، روز گذشته برای رییس سازمان سنجش روز پر سوالی بود. ابراهیم خدایی در جمع خبرنگاران از ویژگی‌های کنکور امسال، ظرفیت‌های پذیرش در دانشگاه‌ها و شانس قبولی در گروه‌های مختلف تحصیلی گفت. معاون وزیرعلوم در گفت‌وگو با «اعتماد» از آمار رو به کاهش متقاضیان شرکت در آزمون سراسری گفت و گام‌هایی که وزارت علوم با همکاری آموزش و پرورش برای کم‌رنگ شدن سایه کنکور در نظام آموزشی کشور برمی‌دارند.

در صحبت‌های‌تان اشاره کردید که تقریبا همه افراد مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، آیا این وضعیت از امسال حاکم شده و آیا همه داوطلبان می‌توانند وارد دانشگاه شوند؟

نه؛ این روند الان دو، سه سالی هست که به همین ترتیب بوده، با توجه به وضعیت کاهش تعداد ورودی‌ها از دیپلم به دانشگاه، شانس قبولی در رشته‌ها هم افزایش یافته است. میزان پذیرش البته در همه رشته‌ها یکسان نیست. در دو گروه علوم انسانی و علوم تجربی داوطلبان شانس ورود به دانشگاه را به صورت کامل دارند اما در گروه تجربی این شانس برای داوطلبان ٥٠ درصد است. در رشته علوم انسانی ٦٠ هزار نفر و در گروه ریاضی ١٢٠ هزار نفر ظرفیت بیش از تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون است اما در گروه تجربی ٢٢٢ هزار نفر ظرفیت داریم و ٤٥٢ هزار شرکت‌کننده.

امسال تغییری در بحث ظرفیت‌ها و نحوه پذیرش دانشگاه‌ها وجود دارد؟

در مورد ظرفیت‌ها تغییر چندانی وجود نداشته و همان ٧٦٠ هزار ظرفیت را در دانشگاه داریم اما یک تغییر در حوزه پذیرش داریم که مربوط می‌شود به سیستم پذیرش دانشجو در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی. با توجه به قانونی که مجلس شورای اسلامی تصویب کرد مبنی بر اینکه ٣٠ درصد سهمیه برای دانشجویان بومی به تشخیص وزارت بهداشت در نظر گرفته شود، این سهمیه از امسال اعمال شد و البته کسانی که از این سهمیه استفاده می‌کنند، تعهد خدمت سه برابری به وزارت بهداشت دارند و مشمول خرید خدمت، تغییر رشته و اشتغال به کار خارج از منطقه خود را ندارند.

تعهد سه برابری یعنی چند سال؟

این را البته وزارت بهداشت بیشتر در جریان است اما تخمین من این است که با توجه به دوره شش ساله پزشکی این تعهد باید حدود ١٨ سال باشد.

یعنی کسی که از این سهمیه استفاده می‌کند تا ١٨ سال نمی‌تواند در خارج از منطقه و استان خود مشغول پزشکی شود، کدام استان‌ها زیر پوشش این سهمیه هستند و دلیل این تصمیم چیست؟

اصلش بر مبنای این است که نیازهای حوزه بهداشت و درمان در مناطق محروم تامین شود و چون هر استانی به هر حال مناطقی دچار محرومیت دارد این سهمیه در کل کشور هست ولی فکر می‌کنم در استان‌های خاصی که بنا بر شاخص‌ها به عنوان استان محروم شناخته می‌شوند این سهمیه افزایش پیدا می‌کند. به هر حال این سهمیه امتیاز بزرگی است که در اختیار متقاضیان گذاشته می‌شود و دولت هم قرار است شش سال هزینه تحصیل رایگان دانشجویان در این رشته‌ها را برعهده بگیرد، آموزش نیروهای متخصص در حوزه پزشکی، دندان‌پزشکی و داروسازی کار سختی است و به همین دلیل وزارت بهداشت و مجلس به این نتیجه رسیدند که این سهمیه و البته شرط تعهد آن برای داوطلبان اجرایی شود.

روند کاهشی متقاضیان ورود به دانشگاه باعث شده که دانشگاه با مساله «صندلی‌های خالی» روبه‌رو شود، این روند چقدر محسوس است؟

این روند هر سال با ریزش تعداد بیشتری متقاضی ادامه دارد؛ همین امسال نسبت به سال قبل ١٥٠ هزار نفر کمتر در آزمون سراسری شرکت کردند و خب انتظار این است که این روند کاهشی همین‌گونه پیش برود البته به نقطه سربه‌سری نمی‌رسیم.

با این میزان کاهش داوطلبان فکر می‌کنید دانشگاه‌ها ناچار به ایجاد تغییر در نحوه یا میزان پذیرش دانشجو بشوند؟

حتما این عامل در اتخاذ چنین تصمیم‌هایی موثر است. به خصوص در دانشگاه‌های شهریه‌بگیر مانند دانشگاه آزاد و پیام نور، چون پذیرش دانشجوی روزانه روند ثابت دارد و با کم شدن متقاضیان این دانشگاه‌ها باید به فکر اقداماتی مانند ادغام، کاهش میزان ورودی و تجمیع مراکز آموزشی و... باشند.

فکر نمی‌کنید با این وضعیت وقتش شده باشد که قضیه تکراری حذف کنکور واقعا مد نظر قرار بگیرد؟

ببینید الان هم به هر حال داریم در این حوزه حرکت می‌کنیم. سال ٩٢ ابلاغ شد که تا پنج سال آینده ٨٥ درصد ظرفیت آموزش عالی باید بر اساس سوابق تحصیلی پر شود و ما هم در همان مسیر در حال حرکت هستیم یعنی الان بعد از دو سال ما در نقطه‌ای هستیم که ٧٥ درصد داوطلبین با توجه به سوابق تحصیلی پذیرفته می‌شوند اما خب رشته‌های پرمتقاضی مانند پزشکی یا دانشگاه‌های پرمتقاضی مانند تهران و صنعتی‌شریف هم هستند که باید چنین فیلتری به اسم کنکور برای ورود به آنها باشد.

در واقع حذف کامل کنکور نیازمند مقدمات و پیش‌نیازهایی است که رسیدن به آنها هم سخت است مخصوصا با توجه به بحث‌های ریز قانونی و علمی. این حرکت باید از سطح مدارس شروع شود تا بعد نتیجه‌اش به آموزش عالی برسد. ما فعلا براساس تکلیف قانونی داریم بحث سوابق تحصیلی را بررسی می‌کنیم اما دوستان‌مان در آموزش و پرورش هم گام‌هایی را شروع کرده‌اند تا بعدتر بشود بر اساس آن اقدامات دیگری انجام داد.

سوال آخر اینکه در مورد نرم‌افزاری گفتید که می‌تواند شانس قبولی در دانشگاه و رشته مورد نظر کنکوری‌ها را به آنها اعلام کند. این تخمین چقدر به آن نتیجه‌ واقعی که داوطلبان قرار است در شهریور‌ماه دریافت کنند نزدیک است؟

نرم‌افزاری که صحبتش را کردم از آخرین اطلاعات و آمارهای مربوط به داوطلبان استفاده می‌کند، سوابق مربوط به آزمون امسال را دارد و با محاسبه میزان پذیرش در هر رشته و دانشگاه می‌تواند تخمین خوبی بزند در واقع در بین نرم‌افزارهای موجود بهترین و کامل‌ترین نمونه است و داوطلبان از روز پنجشنبه می‌توانند با هزینه ١٨ هزار تومان این نرم‌افزار را از روی سایت سازمان سنجش تهیه کنند.

پدیرش داوطلبان انسانی و ریاضی در کنکور 94 - Bartarinha.IR ...

www.bartarinha.ir › اخبار روز › اخبار عمومی
  • ۱ ساعت پیش - پدیرش داوطلبان انسانی و ریاضی در کنکور 94. ... خبرنگاران از ویژگی‌های کنکور امسال، ظرفیت‌های پذیرش در دانشگاه‌ها و شانس قبولی در گروه‌های مختلف ...
  • وضعیت پذیرش و ظرفیت قبولی در کنکور 94

    www.kanoon.ir › اخبار › کنکور و پذیرش دانشجو
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حسین توکلی گفت: در کنکور ریاضی فنی امسال گنجایش دانشگاه‌های کشور ... علوم انسانی شرکت کننده بیشتری داشته است پارسال 522هزار داوطلب و ...
  • ایسنا - چند تغییر عمده در کنکور 94

    isna.ir/fa/news/94031709347/چند-تغییر-عمده-در-کنکور-94
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خدایی در ادامه با بیان اینکه 877هزار و 835 داوطلب در کنکور سراسری 94 ثبت نام کرده‌اند، ... کرد: 181 هزار و 299 داوطلب در گروه علوم ریاضی و فنی، 497 هزار و 845 داوطلب در گروه علوم تجربی، 181هزار و 719 داوطلب در گروه علوم انسانی، 10 هزار و ... رئیس سازمان سنجش در ادامه در مورد ظرفیت‌های پذیرش گفت: هنوز وزارت بهداشت ...
  • پذیرش داوطلبان انسانی و ریاضی در کنکور 94 | ساعت 24

    vista.ir/news/22983402/پذیرش-داوطلبان-انسانی-و-ریاضی-در-کنکور-94
  • ۱۶ دقیقه پیش - پذیرش داوطلبان انسانی و ریاضی در کنکور 94. ساعت24- کسانی که امسال روی صندلی‌های آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها نشستند و با استرس یا بدون ...
  • جزئیات کامل کنکور سراسری ۹۴ / علوم تجربی دارای ...

    www.mehrnews.com/.../جزئیات-کامل-کنکور-سراسری-۹۴-علوم-تجربی-...
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ۵۸.۸۳ داوطلبان کنکور زن و ۴۱.۱۷ داوطلبان مرد هستند ... به این ترتیب آزمون داوطلبان در گروه های علوم ریاضی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه ... آزمون سراسری سال 94 · دکتر حسین توکلی ... ۲۰ درصد نخبگان بدون کنکور پذیرش می شوند.
  • جزئیات کامل کنکور سراسری 94 + جدول - نمناک

    namnak.com/5113-کنکور-سراسری-93.html
  • کنکور 94 و ثبت نام کنندگان کنکور 94 و کنکور سراسری 94 و آزمون سراسری 94 و ... 181 هزار و 299 داوطلب در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، 497 هزار داوطلب در گروه ... علوم انسانی، بیش از 56 هزار داوطلب در گروه آزمایشی هنر و 112 هزار و 154 داوطلب نیز ... اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 93شرایط پذیرش دانشجو بدون کنکور در مقطع ...
  • وضعیت پذیرش و ظرفیت قبولی در کنکور 94 - جستجوی ...

    rotbesazan.ir/...کنکور.../کنکور/وضعیت-پذیرش-و-ظرفیت-قبولی-در-...
  • وضعیت پذیرش و ظرفیت قبولی در کنکور 94 - جستجوی `علوم انسانی` در سایت کد مطلب ... او گفت: این خبر خوشی برای داوطلبان کنکوری بخاطر شانس بیشتر آنها در ... حسین توکلی گفت: در کنکور ریاضی فنی امسال گنجایش دانشگاه‌های کشور 250 ...
  • همه داوطلبان انسانی و ریاضی پذیرفته می شوند | سال 92 ابلاغ

    www.ghatreh.com/news/.../همه-داوطلبان-انسانی-ریاضی-پذیرفته-شوند
  • ۳ ساعت پیش - داوطلب رتبه یک کنکور علوم انسانی در گفت وگو با فارس: روزانه 12 ساعت ... رتبه دوم کنکور ریاضی 94: به طور میانگین روزی 7 ساعت درس می خواندم
  • همه داوطلبان انسانی و ریاضی پذیرفته می‌شوند صبح سه شنبه ...

    khabarche.ir/خبر/.../همه-داوطلبان-انسانی-و-ریاضی-پذیرفته-می-شوند
  • ۲ ساعت پیش - 8 ماه پیش دیپلمه ها در چه رشته هایی بدون کنکور پذیرفته می شوند/ ظرفیت ... آموزش‌وپرورش برای توسعه رشته‌های علوم انسانی و ریاضی گفت: هم‌اکنون توسعه ... 8 ماه پیش تاثیر دوروی سکه 25 درصدی سوابق تحصیلی در کنکور 94 / عدم ...
  • انواع رتبه ها برای انتخاب رشته داوطلبان کنکور 94

    www.ssmt.ir/.../انواع+رتبه+ها+برای+انتخاب+رشته+داوطلبان+کنکور+93
  • اخبار دانشگاه کارشناسی ارشد استخدام دکتری کاردانی کنکور کارشناسی ... جهت اطلاع از آخرین رتبه های قبولی گروه های ریاضی - تجربی - انسانی - زبان و هنر با مشاوران ...
  • جزئیات و آخرین اخبار کنکور سراسری 94 - تالار گفتگوی هم ...

    forum.hammihan.com › ... › دانشگاه و دانشجویان
  • ۱ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 15پست - ‏2 نویسنده
    جزئیات و آخرین اخبار کنکور سراسری 94 سلام از امروز اول مهر 1393تا کنکور ... دکتر ابراهیم خدایی گفت: شورای سنجش و پذیرش دانشجو هر سه ماه یکبار ..... نیز همانند سال‌های گذشته به داوطلبان گروه‌های تجربی، انسانی و ریاضی اجازه داده ...
  • جام جم آنلاین- از هر ۱۰۰ داوطلب کنکور ۷۷ نفر در دانشگاه‌ها جذب ...

    www.jamejamonline.ir/newspreview/1591409156247142022
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ظرفیت پذیرش در کنکور ... یک از گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی و رتبه کشوری ... و روابط پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی برای سال 93-94، نحوه ...
  • همه چیز در مورد کنکور 94 - تبیان

    www.tebyan.net/index.aspx?pid=289434
  • ۱۵ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وی همچنین گفت: داوطلبان با توجه به ضوابط، همانند سال گذشته می‌توانند بدون ... امسال نیز همانند سال‌های گذشته به داوطلبان گروه‌های تجربی، انسانی و ریاضی اجازه داده ... از طریق سوابق تحصیلی و بدون کنکور پذیرش صورت گرفته است.
  • زمان نتایج اولیه کنکور سراسری ۹۴ + زمان انتخاب رشته :: فان ...

    funpress.blog.ir/.../زمان-نتایج-اولیه-کنکور-سراسری-94-زمان-انتخاب-ر...
  • زمان نتایج اولیه کنکور سراسری ۹۴ زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 94 زمان ... زمان نتایج اولیه و انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری ۹۴ ... وی درباره شانس قبولی در کنکور گفت: با توجه به ظرفیت اعلام شده پذیرش در علوم انسانی و علوم ریاضی به ...
  • زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 94 :: فان پرس

    funpress.blog.ir/.../زمان%20انتخاب%20رشته%20کنکور%20سراسری%2...
  • زمان نتایج اولیه و انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری ۹۴ ... وی درباره شانس قبولی در کنکور گفت: با توجه به ظرفیت اعلام شده پذیرش در علوم انسانی و علوم ریاضی ...
  • اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور در باره‌ تاریخ‌ ثبت‌نام‌ و هم‌

    sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=1&id=1946
  • ۷ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بدین‌وسیله‌ به‌اطلاع‌ کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی‌ ثبت‌ نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ ... های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی که پذیرش در رشته‌های مذکور براساس آزمون صورت ... های تحصیلی ریاضی فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی). ... در شهریور ماه سال 94 همزمان با نتایج سایر رشته ها ی متمرکز اعلام خواهد شد.
  • کاهش 153هزار نفری داوطلبان در کنکور 94/ظرفیت‌های پذیرش ...

    www.pana.ir/.../News-356364-کاهش_هزار_نفری_داوطلبان_در_کنکور_ظ...
  • وی با اشاره به فرایند برگزاری ازمون سراسری 94 ادامه داد: آزمون گروه های آزمایشی علوم انسانی و ریاضی صبح روز پنجشنبه 21 خردادماه و آزمون گروه هنر عصر روز پنجشنبه ...
  • پدیرش داوطلبان انسانی و ریاضی در کنکور 94 / برترین ها

    khabarfarsi.com/ext/13535511
  • روزنامه اعتماد: کسانی که امسال روی صندلی های آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها نشستند و با استرس یا بدون استرس خانه های ریز پاسخنامه را به امید گزینه صحیح علامت ...
  • زمان دریافت کارت ورودبه جلسه "کنکورسراسری 94" | کانی نت ...

    kaninet.ir/زمان-دریافت-کارت-ورودبه-جلسه-کنکورسرا-2/
  • (پذیرش دانشجو از بین داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی‌وفنی، علوم تجربی و علوم انسانی می‌باشد.) .... جدول‌ شماره ۴ – رشته‌‌های‌ تحصیلی گروه‌ آزمایشی‌ علوم‌ ریاضی‌ و فنی ...... بخدا از استرس دارم میمیرم شمارو بخدا بگید کنکور انسانی چندمه?
  • کنکور

    konkur.in/
  • رتبه یک کنکور انسانی : روزانه ۱۲ ساعت درس خواندم/ انتخابم دانشگاه تهران است. 29 تیر 1394. رتبه دوم رشته ریاضی کنکور ۹۴ از دلایل موفقیتش می‌گوید. 29 تیر 1394 ... پذیرش 767 هزار کنکوری در دانشگاهها/ تغییرات مهم انتخاب رشته کنکور 94. 29 تیر 1394 ... زمان انتشار پاسخنامه داوطلبان آزمون سراسری سال 94 اعلام شد. 28 تیر ...
  • کنکور از سال ۹۴ دگرگون می‌شود - وب سایت مشاوره و برنامه ریزی

    www.ostadhadi.ir/اخبار-کنکور/کنکور-از-سال-۹۴-دگرگون-می‌شود
  • کنکور از سال ۹۴ دگرگون می‌شود - اخبار کنکور نمایندگان مجلس نهم عزم خود را جزم کرده‌اند ... دپارتمان رشته ریاضی فیزیک; دپارتمان رشته تجربی; دپارتمان رشته انسانی ... در پذیرش در دانشگاه‌ها ندارد، زیرا این داوطلبان در سال‌های تحصیلی 93-92و 94-93 ...
  • اعلام زمان دقیق برگزاری کنکور سراسری ۹۴ - تجربی ریاضی ...

    wiki.tiktak.info/484/2015/.../اعلام-زمان-دقیق-برگزاری-کنکور-سراسری-...
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی افزود: همچنین به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم، ثبت‌نام از داوطلبان آزمون سراسری سال 1394 از ... زمان برگزاری کنکور 94 تغییر کرد – باشگاه خبرنگاران ... www.kanoon.ir › اخبار › کنکور و پذیرش دانشجو .... اعلام شد جالب اینجاست که کنکور امسال زودتر برگزار میشه و علاوه بر اون رشته ی انسانی توی یک ساعت …
  • اخبار تحصیلی کشور در سال 94 | ایران استخدام

    iranestekhdam.ir/اخبار-تحصیلی-کشور/
  • ۸ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خدایی در ادامه با بیان اینکه ۸۷۷هزار و ۸۳۵ داوطلب در کنکور سراسری ۹۴ ..... در ‌آزمون کلیه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی‌، علوم انسانی‌، ...
  • کاهش داوطلبان کنکور ۹۴/ نحوه پذیرش در رشته های هنر تغییر کرد

    www.modaresanesharif.ac.ir/کاهش-داوطلبان-کنکور-۹۴-نحوه-پذیرش-در-...
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رئیس سازمان سنجش از کاهش تعداد داوطلبان کنکور سراسری سال ۹۴ خبر داد و ... در کنکور ۹۴/ خوش شانس‌ها در انسانی‌ و ریاضی‌; ø برگزاری کنکور 94/ ...
  • انتشار کلید سوالات کنکور 94 از یکشنبه - روزنامه آفرینش

    afarineshdaily.ir/afarinesh/News.aspx?NID=144228
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رئیس سازمان سنجش در مورد ظرفیت پذیرش کنکور امسال نیز گفت: ... آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه‌ علوم انسانی و علوم ریاضی صبح روز ...
  • میگنا - پاسخ به سئوالات متداول و راهنمای انتخاب رشته ...

    www.migna.ir/vdcgz39x.ak9tn4prra.html
  • هر سال داوطلبان زیادی در آزمون ورودی دانشگاهها شرکت می کنندوبعد از حدود دوماه کارنامه نتایج اولیه آزمون خود را دریافت می کنند. ... گفتگو با رتبه ۶ رشته علوم انسانی کنکور94 · رتبه دوم رشته ریاضی کنکور ۹۴ از دلایل موفقیتش می‌گوید .... ب) شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو و میزان شهریه در رشته های مختلف تحصیلی دوره های نیمه حضوری
  • شانس 40 درصدی قبولی گروه تجربی در کنکور 94 - سایت ...

    shomalkadeh.rzb.ir/Forum/Post/77
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شانس 40 درصدی قبولی گروه تجربی در کنکور 94 ... وی با اشاره به تعداد بیشتر داوطلبان رشته تجربی بیان داشت: در رشته‌های ریاضی و انسانی حدود ۱۸۰ هزار نفر ... به گفته وی، ظرفیت پذیرش در کنکور امسال نسبت به کنکور سال .
  • چند تغییر عمده در کنکور 94 - کلینیک مجازی مشاوران و ...

    www.ravanshenasii.ir/post/60
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خدایی در ادامه با بیان اینکه 877هزار و 835 داوطلب در کنکور سراسری 94 ثبت نام ... رئیس سازمان سنجش در ادامه در مورد ظرفیت‌های پذیرش گفت: هنوز وزارت ... عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در ...
  • داوطلبان کنکور، هر سال کم تر از پارسال - خبرآنلاین

    www.khabaronline.ir/detail/358987/society/education
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - محمد حسین نجاتی: تعداد داوطلبان کنکور هر سال رو به کاهش است. ... آزمون علوم ریاضی در صبح پنجشنبه و هنر در بعدازظهر پنجشنبه 5 ... جمعه 6 تیرماه و آزمون علوم انسانی در صبح شنبه 7 تیرماه برگزار می شود. ... کشور، می گوید: ثبت نام از داوطلبان آزمون سراسری سال 93 برای پذیرش ... 94 9 شما قبلا به این نظر رای داده اید.
  • رییس سازمان سنجش اعلام کرد چند تغییر عمده در کنکور 94 - ابرار

    home.abrarnews.com/.../18966-رییس-سازمان-سنجش-اعلام-کرد-چند-تغی...
  • خدایی در ادامه با بیان اینکه 877هزار و 835 داوطلب در کنکور سراسری 94 ثبت نام کرده‌اند، ... داوطلبان در هر گروه آزمایشی اظهار کرد: 181 هزار و 299 داوطلب در گروه علوم ریاضی و ... انسانی، 10 هزار و 700 نفر منحصرا در گروه هنر که با احتساب ثبت نام داوطلبانی که در ... رئیس سازمان سنجش در ادامه در مورد ظرفیت‌های پذیرش گفت: هنوز وزارت بهداشت ...
  • چند تغییر عمده در کنکور 94 / ظرفیت در گروه ریاضی بیش از ...

    parvaz99.ir › اخبار › اخبار کنکور
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با توجه به کاهش تعداد داوطلبان شرکت‌کننده، کنکور امسال به جای سه روز طی دو ... اظهار کرد: صبح پنج‌شنبه ۲۱ خرداد گروه آزمایشی علوم انسانی و ریاضی و عصر ... در مهرماه اعلام می‌شد و داوطلبان پذیرفته شده در بهمن‌ماه وارد دانشگاه‌ها می‌شدند.
  • تاثیر معدل در کنکور 94 - javanmoshaver.ir

    javanmoshaver.ir/صفحه-اصلی/تاثیر-معدل-در-کنکور-94
  • چگونگی تأثیر معدل در کنکور سال 94 ... آموزش متوسطه رشته‌های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی ... تأثیر سابقه تحصیلی در پذیرش داوطلبانی که دارای سابقه تحصیلی هستند، در سال اول اجرای قانون، حداقل 25 درصد است.
  • میزان شانس قبولی در کنکور سراسری 94 - جستجوگر هوشمند ...

    ghatreh.rozblog.com/post/156
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در حال حاضر تعداد شرکت کنندگان گروه علوم ریاضی فنی بیش از ۱۸۱ هزار نفر و ظرفیت پذیرش ۲۶۰ هزار نفر است و در گروه علوم انسانی نیز تعداد شرکت ... کنکور 94- انتخاب رشته کنکور 94- شانس قبولی کنکور 94- قبولی ... دارد اما ... زمانبندی کنکور سراسری تعداد داوطلبان توزیع کارت,آمار داوطلبان به تفکیک گروه ...
  • جزئیات برگزاری چهل و پنجمین کنکور سراسری - دنیای اقتصاد

    www.donya-e-eqtesad.com/news/885948/
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی به تغییر نحوه پذیرش داوطلبان در رشته گروه هنر در آزمون سراسری امسال ... آزمایشی کنکور سراسری سال 94، اظهار داشت: در گروه علوم ریاضی و فنی 181 ... آمار شرکت‌کنندگان در گروه آزمایشی علوم انسانی کنکور سراسری سال 94 را 181 ...
  • نتایج اولیه کنکور 94 فردا اعلام می شود/ معرفی نفرات برتر

    www.asriran.com › صفحه نخست › اجتماعی
  • ۱۴ ساعت پیش - وی تصریح کرد: بر پایه همین قانون، داوطلبانی که در این قسمت پذیرش می ... های آزمایشی پنجگانه علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و ...
  • نتایج کنکور انسانی 94 | B4Y

    nimkilodl.b4y.ir/page-523048.html
  • پاسخ تشریحی درس ریاضی کنکور سراسری 94 رشته انسانی اضافه شد. پاسخ کلیدی سازمان سنجش .... تغییر در نحوه پذیرش داوطلبان گروه هنر مشاور عالی رئیس سازمان ...
  • کنکوری های 95 - تراز دانشگاه ازاد

    konkoria-93.blogfa.com/category/4
  • کنکوری های 95 - تراز دانشگاه ازاد - ارائه مشاوره و نکات درسی اخرین اخبار کنکور و انتشارات و موسسه های کنکوری - کنکوری های 95. ... ریاضی 100(مهندس حامد دلیجه) · اکسیر کنکور ... تاریخ : یکشنبه بیست و یکم تیر ۱۳۹۴ | 22:21 | نویسنده : کنکوری های 94 | 171 نظر ... پذیرش ۷۶۷ هزار کنکوری در دانشگاهها/ تغییرات مهم انتخاب رشته.
  • کنکوری های 95

    konkoria-93.blogfa.com/
  • اگه کنکوری 94 هستید واسه مشاوره و انتخاب رشته و اگه کنکوری 95 هستید واسه برنامه ... کمتر از ۱۰ درصد غایب داشتیم که نشان می دهد داوطلبان واقعی با تعداد خروجی های ... کنکور گفت: با توجه به ظرفیت اعلام شده پذیرش در علوم انسانی و علوم ریاضی به ...
  • کنکور سراسری94×اخبار×سوال× ارشد×پیام نور

    hesabmohsen.blogfa.com/
  • مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور درباره میزان ظرفیت پذیرش داوطلبان در ... و 765مرد) از گروه‌های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی و زبان‌های خارجه علاقه‌مندی خود را به ...
  • پذیرش در رشته پزشکی با مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد ...

    maktabestan.ir › بانک اطلاعاتی کنکور › اخبار کنکور
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یکی از سوالات رایج خیلی از دوستان پذیرش در رشته پزشکی با مدرک ... راهنمای ثبت‌نام به شرح ذیل اصلاح و برای اطلاع داوطلبان اعلام می‌گردد: ... ۱) لزوم گذراندن طرح نیروی انسانی برای دانش‌آموختگان مشمول طرح. ... ثبت نام کنکور سراسری 94 ... باید دیپلم تجربی یا ریاضی بگیرم از اول شروع کنم لطفا راهنماییم کنید؟
  • پاسخ های مشاور عالی سازمان سنجش به سوالات کنکوری ها

    phenomenon93.blogfa.com/post/40
  • جواب : بومی گزینی تاثیر دارد با توجه به اینکه شانس قبولی داوطلب در شهر بومی، ... با انصراف قطعی از تحصیل حق شرکت در کنکور 93 را نداشته و برای کنکور 94 اگر شرایط آن را ... جواب: ظرفیت پذیرش دانشجو در هر کد رشته محل با توجه به تعداد داوطلبان سهمیه و درصد آنها .... در رشته ی علوم انسانی سئوالات ریاضی و اقتصاد چندتا است ؟
  • کنکور 94 با تغییرات تازه کلید‌خورد - آخرین نیوز

    www.akharinnews.com/.../85017-کنکور-94-با-تغییرات-تازه-کلید‌خو...
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رئیس سازمان سنجش به تغییر نحوه پذیرش در رشته‌های گروه هنر اشاره و ... او از کاهش تعداد داوطلبان کنکور سراسری سال ۹۴ خبر داد و گفت: تعداد ... در گروه علوم ریاضی و فنی ۱۸۱ هزار و ۲۹۹ نفر شرکت کرده‌اند که 77/36 درصد زن و 23/63 درصد مرد هستند. در گروه علوم انسانی ۱۸۱ هزار و ۷۱۹ نفر شرکت کرده‌اند که 70/62 درصد زن ...
  • بهار نیوز - روز اول کنکور سراسری سال 94 برگزار شد

    www.baharnews.ir/vdciywav.t1au32bcct.html
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... به اینکه برخی از داوطلبان در دو یا سه گروه آزمایشی شرکت کردند می‌توان گفت کنکور 94 برای ... رئیس سازمان سنجش در مورد ظرفیت پذیرش کنکور امسال نیز گفت: ظرفیت ... بیشترین صندلی خالی در گروه آزمایشی ریاضی و انسانی
  • آغاز ثبت نام کنکور سراسری سال 94 / دانلود دفترچه ثبت نام ...

    pnuna.com/1393/11/آغاز-ثبت-نام-کنکور-سراسری-سال-94-دفترچه.html
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - COM) : کنکور سراسری سال 94 برای پذیرش دانشجو در دوره های روزانه، شبانه، ... از گروههای آزمایشی (علوم ریاضی و فنی یا علوم تجربی و یا علوم انسانی) به عنوان ... بدین‌وسیله‌ به‌اطلاع‌ کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی‌ ثبت‌ نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ ...
  • سوالات پاسخنامه کنکور سراسری آزاد ارشد دکتری 94-95 | آزمون ...

    fumblog.um.ac.ir/fumindex.php?op=Default&postCategoryId=147...
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 2233 - دانلود رایگان سوالات دکتری و پاسخنامه ریاضی 94 ..... 21257 - سوالات ارشد آزاد مدیریت دولتی - مدیریت نیروی انسانی 93 ...... رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به پذیرش داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد به دو.
  • زمان و روز و تاریخ برگزاری آزمون در پنج گروه آزمایشی آزمون ...

    radioyoungdownload.ir/زمان-و-روز-و-تاریخ-برگزاری-آزمون-در-پنج/
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی. صبح روز پنجشنبه. 21/3/94. هنر ... ۱ روز پیش – توکلی گفت: آزمون سراسری سال 94 برای داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی ... www.kanoon.ir › اخبار › کنکور و پذیرش دانشجو.
  • پذیرش 767 هزار کنکوری/انتخاب رشته داوطلبان مجاز از 5 ... - آریا

    www.aryanews.com/News.aspx?code=20150720132411162&svc=64
  • ۲۱ ساعت پیش - پذیرش 767 هزار کنکوری/انتخاب رشته داوطلبان مجاز از 5 الی 10 مردادماه ... نتایج اولیه کنکور 94 با تشریح تغییرات انتخاب رشته در آزمون امسال گفت: ... وی افزود: پاسخنامه 75 هزار نفر اول علوم ریاضی، تجربی و انسانی و 10 هزار نفر اول ...
  • نحوه ی اختصاص سهمیه ها در کنکور سراسری

    m-ganji.ir/moshavere/نحوه-ی-اختصاص-سهمیه-ها-در-کنکور-سراسری/
  • پاسخ نامه ی کنکور 94 - رشته ی ریاضی .... بدیهی است در صورت پذیرفته شدن در این کدر شته ها، داوطلبان می بایست گواهی ... در رشته های تکنولوژی ماشین های کشاورزی و تکنولوژی آبیاری (در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی ) و رشته های کاردانی کشاورزی (در گروه آزمایشی ..... سلام فرق بین منطقه دو تا سه در کنکور انسانی چند هزار است؟
  • اعلام ظرفیت پذیرش در کنکور سراسری سال 93 بر اساس دوره

    www.unp.ir/news/university/kokoor/52002
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سال تحصیلی 94 - 93 به زودی آغاز می شود و امسال نیز پس از پایان یافتن آزمون های ... شیوه پذیرش, علوم ریاضی و فنی, علوم تجربی, علوم انسانی, هنر ...
  • روزنامه اعتماد94/4/30: تمام داوطلبان انسانی و ریاضی وارد ...

    www.magiran.com/npview.asp?ID=3194193
    ۲ ساعت پیش - تمام داوطلبان انسانی و ریاضی وارد دانشگاه می شوند ... ابراهیم خدایی در جمع خبرنگاران از ویژگی های کنکور امسال، ظرفیت های پذیرش در دانشگاه ها و ...
  • جزئیات برگزاری چهل و پنجمین کنکور سراسری در کشور

    mobile.tasnimnews.com/fa/news/1394/03/21/762125
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی به تغییر نحوه پذیرش داوطلبان در رشته گروه هنر در آزمون سراسری امسال ... آزمایشی کنکور سراسری سال 94، اظهار داشت: در گروه علوم ریاضی و فنی 181 ... آمار شرکت‌کنندگان در گروه آزمایشی علوم انسانی کنکور سراسری سال 94 را 181 ...
  • آخرین آمار ثبت نام کنندگان کنکور 94

    phdpress.ir/آخرین-آمار-ثبت-نام-کنندگان-کنکور-94/
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آغاز ثبت نام کارشناسی ناپیوسته از فردا / اعلام ظرفیت پذیرش .... لطفا تعداد شرکت کنندگان در رشته ریاضی فیزیک کنکور ۹۴ را اعلام کنید. 4 ... اخبار یکشنبه 24 اسفند 94 · تعداد داوطلبان ثبت نام کننده در کنکور ۹۴ - اخبار روز ...
  • دانلود سوالات وکلید کنکور سراری 94 گروه ازمایشی هنر ...

    93z.ir/2015/06/10/دانلود-سوالات-وکلید-کنکور-سراری-94-گروه/
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تشریحی زبان کنکور 94ریاضی,گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی 21 خرداد 94 .... 94,دانلود کلید سوالات کنکور 94,داوطلبان رشته انسانی کنکور سراسری 94 ... توجه ویژه : داوطلبان گروه آزمایشی هنر با توجه به اینکه پذیرش دانشجو در ...
  • دانلود پاسخنامه تشریحی کنکور سراسری 94 تجربی ریاضی ...

    sdfadak.ir › اخبار › اخبار عمومی
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود پاسخنامه تشریحی کنکور سراسری 94 تجربی ریاضی انسانی ... جزئیات و آخرین اخبار کنکور سراسری ۹۴ اعلام شد ... سال ۹۴ که ثبت‌نام آن در بهمن‌ماه انجام می‌شود، افزایشی در سهم معدل برای پذیرش کنکور نخواهیم داشت، گفت: میزان تاثیر سوابق تحصیلی در قبولی کنکور سراسری داوطلبان همان ۲۵ درصد خواهد بود.
  • سوالات کنکور سراسری سال 94 دانلود (رشته ریاضی و تجربی)

    www.bestofday.ir/text-201506101804362769
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ضمن آرزوی توفیق برای داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری سال 1394، به ... ریاضی, کنکور 94 رشته ریاضی, کنکور 1394, آزمون سراسری 94 رشته انسانی, ... سوالات کنکور سراسری تجربی 94 - سوالات کنکور سراسری ریاضی . ... COM) : کنکور سراسری سال 94 برای پذیرش دانشجو در دوره های روزانه، شبانه، نیمه .
  • اعلام زمان دقیق برگزاری کنکور سراسری 94 / زمان ثبت نام ...

    www.phdazmoon.net/اعلام-زمان-ثبت-برگزاری-کنکور-سراسری-94-95....
  • اعلام زمان دقیق برگزاری کنکور سراسری 94 | زمان ثبت نام کنکور 94 - 95 | زمان ثبت نام ... پذیرش دانشجوی دکتری باید به طور کامل به دانشگاه‌ ها واگذار شود ..... آزمون سراسری سال ۹۴ برای داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح ...
  • آخرین اخبار کنکور سراسری و آزاد - نیوزام

    www.newsum.ir/tags/konkur/
  • در آزمون سراسری سال 94، تعداد 878 هزار و 74 داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد ... اول گروههای آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی کنکور سراسری ...
  • تعداد ثبت نام کنندگان کنکور 94 - پارست

    www.parset.com/.../3363931_tadad_sabt_nam_kannadgan_kankor_94.h...
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تعداد داوطلبان کنکور ریاضی، تجربی، انسانی، زبان و هنر دکتر توکلی ... وی ادامه داد: آزمون سراسری سال 1394 به منظور پذیرش دانشجو برای دوره روزانه، ...
  • آغاز توزیع کارت کنکور 94 از یکشنبه - صدای ایران

    sedayiran.com/fa/news/64094/آغاز-توزیع-کارت-کنکور-94-از-یکشنبه
  • ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کارت های‌ شرکت در‌ آزمون‌ کلیه‌ داوطلبان‌ گروه های‌ آزمایشی‌ علوم‌ ریاضی‌ و فنی‌، علوم‌ تجربی‌، علوم انسانی‌، هنر و زبانهای خارجی‌ به همراه برگ .... به اینکه پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی مورد نظر در آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ بصورت متمرکز و ...
  • موسسه آموزشی فرهنگی گزینه دو

    gozine2.ir/
  • مهلت دریافت کارت شرکت در کنکور تا پایان ... فیلم توضیحات پرسش های ... خدمات اختصاصی داوطلبان, آزمون های آزمایشی, موارد دیگر. کارنامه پذیرفته شدگان آزمون ...
  • ظرفیت پذیرش کنکور روانشناسی بالینی 94 - آیتا بلاگ

    aytablog.com/list/ظرفیت+پذیرش+کنکور+روانشناسی+بالینی+94.html
  • یکی از سوالات رایج داوطلبان، تفاوتی است که بین کنکور های وزارت بهداشت و وزارت علوم .... انسانی / تجربی / ریاضی / هنر / زبان / کاردانی / کارشناسی / ارشد / دکترا
  • کارنامه پذیرفته شدگان کنکور - مطالب و نکات کنکوری-ویژه ...

    4konkur92.blogfa.com/category/28
  • از کارنامه های پذیرفته شدگان کنکور ۹۱ رو زده بودم برای هر ۳ گروه. ولی بعدا سایت گزینه دو ... کارنامه های رشته های ریاضی،تجربی،انسانی سال 91. شنبه بیست و نهم مهر ...
  • 767 هزار نفر در کنکور پذیرفته می‌شوند، 180 هزار نفر، نه! - ...

    javanonline.ir/fa/mobile/728635
  • در این نشست پذیرش 767 هزار نفر و وجود 180 هزار نفر داوطلب مازاد بر ظرفیت تأیید شد. ... در کنکور گفت: با توجه به ظرفیت اعلام شده پذیرش در علوم انسانی و علوم ریاضی ... هرکدام با پنج داوطلب، دیگر شهرهای موفق از نظر رتبه‌های برتر کنکور 94 بودند.
  • زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی کنکور 94

    www.ordou.ir/.../زمان%20اعلام%20اسامی%20پذیرفته%20شدگان%20نها...
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی درمورد زمان برگزاری آزمون اظهار کرد:آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی برای تعداد 181 هزار و 299 متقاضی و علوم ...
  • مشاور کنکور رایگان افشار

    alirezael.ir/
  • کارگاه ها و همایش های انتخاب رشته کنکور 94 .... شیوه‌های پذیرش دانشجو در آزمون سراسری سال 1394 .... میانگین ثابت زیر 10 درصد ، دروس ریاضی و فیزیک در کنکورها و کم اطلاعی اکثر داوطلبان آزمون کنکور در فهم ابتدایی ..... (رشته انسانی در روزهای آتی) ...
  • نقش دروس در کنکور | واحد مشاوره انتشارات بین المللی گاج

    moshavereh.gaj.ir/node/48
  • ۳۱ مرداد ۱۳۸۸ ه‍.ش. - نقش دروس اختصاصی گروه علوم انسانی در کنکور ... میانگین نمره‌ی درس ادبیات قبول‌شدگان کنکور در گروه ریاضی 12/30، تجربی 80/35، انسانی 15/25، هنر 94/31 و ... اما چون رتبه کل در پذیرش داوطلبان معیار محسوب نمی‌ شود، نگران آن ...
  • اعلام زمان دقیق برگزاری کنکور سراسری 94 / زمان ... - خبرآموز

    news.yadamooz.ir/news/71418
  • آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد کنکور کارشناسی ارشد 94 ارشد 94 منابع ارشد ... تمام آنچه داوطلبان کارشناسی ارشد باید قبل از آزمون بدانند: معاون سنجش و پذیرش ..... آزمون سراسری سال ۹۴ برای داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی ...
  • سوالات کنکور سراسری 94 تجربی ریاضی انسانی پاسخنامه ...

    estekhdam.abzardl.ir/?p=3445
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود سوالات و کلید آزمون کنکور ریاضی سراسری 21 خرداد 94 … .... کنکور 94,دانلود کلید سوالات کنکور 94,داوطلبان رشته انسانی کنکور سراسری ...
  • همایش ویژه داوطلبان کنکور 94رشته انسانی - هستی بلاگ

    www.hastiblog.ir/list/همایش+ویژه+داوطلبان+کنکور+94رشته+انسانی.html
  • همایش ویژه داوطلبان کنکور 94رشته انسانی ... به منظور دسترسی هرچه سریعتر داوطلبان به سؤالات گروههای آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و ..... شرایط و ظوابط پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان در کنکور سراسری سال 1394.
  • جزییات جدید از کنکور سراسری سال 94 - هشت صبح

    8sobh.ir/fa/news/79438/جزییات-جدید-از-کنکور-سراسری-سال-94
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - توکلی با اشاره به اینکه تعدادی از داوطلبان گروه‌های آزمایشی ریاضی و فنی، ... در ‌آزمون تمام داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی‌، علوم انسانی‌، علوم‌ .... متمرکز بودن پذیرش تمام رشته‌های گروه هنر گفت: هر ساله پذیرش در این گروه ...
  • همه داوطلبان انسانی و ریاضی پذیرفته می شوند - پرتال خبری حبه

    www.habbe.ir/6586019
  • کد خبر: 6586019 - سه شنبه, 30 تیر 94 ساعت 07:59. همه داوطلبان انسانی و ریاضی پذیرفته می شوند ... ابراهیم خدایی در جمع خبرنگاران از ویژگی های کنکور امسال، ظرفیت های پذیرش در دانشگاه ها و شانس قبولی در گروه های مختلف تحصیلی گفت.
  • چند تغییر عمده در کنکور 94 - فراخوان مقاله کنفرانس، همایش ...

    www.callforpapers.ir › ... › اخبار دانشگاهها و پژوهشگاهها › پذیرش دانشجو
  • مشاور عالی سازمان سنجش از توزیع کارت آزمون سراسری 94 از روز یکشنبه 17 خردادماه خبر داد. ... توضیحات: دسته: پذیرش دانشجو: منتشر شده در یکشنبه, 17 خرداد 1394 16:01 .... آزمون نیز توضیح داد:آزمون داوطلبان علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح ...
  • اجتماعی » جزییات جدید از کنکور سراسری سال 94 - اخبار

    www.khabar.pichak.net/.../جزییات_جدید_از_کنکور_سراسری_سال_94
  • وی گفت: 181 هزار و 299 داوطلب در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، 497 هزار داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی، بیش از 181 داوطلب در گروه علوم انسانی، بیش از 56 ...
  • چند تغییر عمده در کنکور 94

    www.goftogoonews.com/Pages/News-39087.aspx
  • خدایی در ادامه با بیان اینکه 877هزار و 835 داوطلب در کنکور سراسری 94 ثبت نام کرده‌اند، ... داوطلبان در هر گروه آزمایشی اظهار کرد: 181 هزار و 299 داوطلب در گروه علوم ریاضی و ... انسانی، 10 هزار و 700 نفر منحصرا در گروه هنر که با احتساب ثبت نام داوطلبانی که ... رئیس سازمان سنجش در ادامه در مورد ظرفیت‌های پذیرش گفت: هنوز وزارت بهداشت ...
  • تمام آمارهای کنکور سراسری سال ۹۳ گروه ریاضی گروه مورد علاقه ...

    www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930201001069
  • ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پس از گروه تجربی گروه انسانی با 263 هزار و 319 داوطلب بیشترین آمار ... به 57 درصد شرکت‌کنندگان در کنکور پذیرفته شدند که بیشترین آمار ...
  • پاسخ سوالات متداول درباره کنکور 93 از دکتر توکلی - پاو ...

    paw-konkoor.mihanblog.com/post/105
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - پاسخ سوالات متداول درباره کنکور 93 از دکتر توکلی. ... رئیس مرکز برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش گفت: به منظور ارتقای کیفیت ورودی، داوطلبان باید دارای ... پاسخ از دکتر توکلی: برای هر آزمونی شورای سنجش و پذیرش برای سوابق .... خودش شرکت کنه مثل بچه های ریاضی که میان تجربی شرکت می کنن؟
  • سوالات کنکور سراسری 94 تجربی ریاضی انسانی پاسخنامه

    langarpc.ir/?p=2689
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سوالات کنکور سراسری ۹۴ تجربی ریاضی انسانی پاسخنامه ..... COM) : کنکور سراسری سال ۹۴ برای پذیرش دانشجو در دوره های روزانه، شبانه، نیمه … ... داوطلبان کنکور ۹۴ دانلود کلید سوالات کنکور ۹۴ داوطلبان رشته انسانی کنکور ...
  • کارنامه پذیرفته شدگان کنکور سراسری رشته - صفحه اصلی

    ghm39.dltops.ir/.../کارنامه+پذیرفته+شدگان+کنکور+سراسری+رشته+...
  • کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی‌ ثبت‌ نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال 94 برای پذیرش .... قبول‌شدگان کنکور در گروه ریاضی 38/18 درصد، تجربی 06/15، انسانی 32/12، هنر ...
  • شانس قبولی کنکوریها در تجربی و افزایش ظرفیت در ریاضی ...

    www.iranmodares.com/news-index.php?ID=5375
  • ۲ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - نحوه انتخاب رشته مجازین دانشگاه آزاد در کنکور 94 · زمان دقیق انتشار کلید ... وی افزود: توزیع کارت داوطلبان کنکور سراسری به صورت اینترنتی از دوم تیرماه آغاز می شود و داوطلبان گروه های آزمایشی ریاضی – فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان ... خدایی درباره ظرفیت پذیرش در دانشگاه های سراسری گفت: تاکنون ...
  • نمونه سوالات کنکور سراسری تجربی و ریاضی و انسانی

    www.joke2joke.ir/.../نمونه-سوالات-کنکور-سراسری-تجربی-و-ریاضی-و-...
  • وی اظهار می‌کند: بنابراین برای این‌که وقت داوطلبان گرفته نشود ثبت‌نام از داوطلبان کنکور94 در یک مرحله انجام خواهد شد، زمان آن نیز در جلسه آینده شورای سنجش و پذیرش ...
  • دانلود کلید اولیه پاسخنامه کنکور سراسری ریاضی 94

    marzfilm.com/دانلود-کلید-اولیه-پاسخنامه-کنکور-سراس/
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود کلید اولیه پاسخنامه کنکور سراسری ریاضی 94 ... آموزش عالی با آزمون گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی آغاز شد. ... امسال در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی 181 هزار و 299 داوطلب، در گروه ... نتایج اولیه آزمون سراسری و همچنین ظرفیت نهایی پذیرش در رشته های تحصیلی تا هفته اول مرداد اعلام می‌شود.
  • دپارتمان ریاضی مشهد – یکتازمان بندی و آمار کنکور 94 ...

    yekta-math.com/?p=573
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با تاسیس دانشگاه‌ها در کشور باید روشی برای سنجش و پذیرش افراد در ورود به ... شده، ۴۷ هزار و ۷۰۳ نفر داوطلب شرکت کردند و سؤالات اولین دوره کنکور، به ... گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف ...
  • دریافت شماره پرونده کنکور سراسری 94

    icgnc.ir/news/دریافت-شماره-پرونده-کنکور-سراسری-94.html
  • ... پیام‌نور نفرات برتر کنکور سراسری 94 پذیرش 767 هزار کنکوری در دانشگاهها تغییرات ... اغاز ثبت‌نام ارشد داوطلبان استعداد درخشان علوم پزشکی از اول مرداد افزایش 2 برابری .... مشاور پایان نامه مهندس دربندی پاسخ به سوالات کنکور 94 با روشهای شگفت .... شناسی کنکور 94 19 خرداد 1394 کتابچه جمع بندی 20 ریاضی سوم انسانی 18 ...
  • اعلام شانس قبولی در کنکور ۹۴/ خوش شانس‌ها در انسانی‌ و ریاضی‌

    qudsonline.ir/detail/News/289351
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اعلام شانس قبولی در کنکور ۹۴/ خوش شانس‌ها در انسانی‌ و ریاضی‌ ... مهر افزود: تا تیرماه که آمار نهایی ظرفیت پذیرش از سوی دانشگاه ها، وزارت علوم، وزارت ... شده از سوی دانشگاه ها، شانس قبولی در گروه زبان برای همه داوطلبان ۳۸ درصد است.
  • شروع ثبت نام کنکور سراسری + شرایط و ضوابط شرکت در آزمون

    www.pnu4u.com/?p=2835
  • ۱۵ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - داوطلب‌ شرکت‌ در آزمون‌ باید یکایک‌ اقدامات‌ زیر را به‌ موقع‌ و در مهلت‌ مقرر انجام‌ دهد. ... تحصیلی ریاضی فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی و علوم و معارف ...... من در کنکور ۹۳ شرکت کردم در رشته ریاضی ، و در دانشگاه آزاد پذیرفته ...
  • جهان نیوز - شیوه پذیرش دانشجو در دانشگاه امام‌حسین

    jahannews.com/vdchqvni-23n-wd.tft2.html
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 12-پذیرش دانشجو در کلیه رشته ها از میان داوطلبان مرد و مجرد صورت می گیرد. ... گانه علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی) علاقه‌مند به شرکت در گزینش ..... و دوبار کنکور دادم،میخواستم بدونم میتونم در آزمون 94 دانشگاه امام حسین ...
  • شانس درصد قبولی ریاضی گروه کنکور شانس ... - وبلاگ 24

    weblog24.com/.../شانس-درصد-قبولی-ریاضی-گروه-کنکور-شانس-قبو...
  • با عرض سلام خدمت شما داوطلبان عزیز کنکور کارشناسی ارشد ریاضی ۹3. ... این بسته شامل آماری از رتبه ها دانشگاه قبولی داوطلبان کارشناسی ارشد ۹۱ را همراه با ظرفیت پذیرش سال۹۰ ۹۱ مقایسه با سال ۹۲ قرار خواهیم داد. ... گروه آزمایشی علوم ریاضی فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر زبانهای خارجی، در ..... ریاضی کنکور 93 تا کنکور 94.
  • آخرین اخبار از تعداد شرکت کنندگان در کنکور سراسری 93 ...

    amozeshgahesedaghat.persianblog.ir/post/188/
  • ثبت‌نام سه مرحله آزمون جامع گاج ویژه‌ داوطلبان کنکور 94 ... پس از گروه تجربی گروه انسانی با 263 هزار و 319 داوطلب بیشترین آمار ثبت‌نام کنندگان را داشته ... گروه ریاضی با ثبت‌نام 223 هزار و 401 نفر در رتبه سوم گروه آزمایشی از نظر تعداد ثبت نام .... در سال گذشته نیز نزدیک به 57 درصد شرکت‌کنندگان در کنکور پذیرفته شدند که ...
  • چگونگی تأثیر معدل در کنکور امسال+ (جدول کامل)

    madreseha.ir/tabid/67/ArticleId/1079/-1079.aspx?...
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - براساس مصوبه سومین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مورخ ۲۳ مهر ماه ۱۳۹۳، تمام ... جدید آموزش متوسطه رشته‌های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و ... سال 94، گفت: آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه‌هایآزمایشی علوم ...
  • اطلاعیه زمانبندی کنکور سراسری ۹۴ + تعداد داوطلبان - لینک ...

    va1.ir/اطلاعیه-زمانبندی-کنکور-سراسری-۹۴-تعدا/
  • ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تعداد داوطلبان رشته ریاضی کنکور سراسری 94 - دانلود آهنگ جدید .... پذیرش برای کنکور سراسری در سال ۹۴ اعلام شده است و در جلسه اسفندماه برای . .... سال 94 برای داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح .
  • تعداد داوطلبان کنکور سراسری رشته ریاضی 94 - صفحه اصلی

    zendegie-man33-sky.btlf.net/.../تعداد+داوطلبان+کنکور+سراسری+رشته...
  • تشریحی کنکور 94 رشته انسانی, دانلود سوالات آزمون سراسری سال 94 رشته انسانی, ... کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی‌ ثبت‌ نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال 1394برای‌ پذیرش ...
  • کنکور از سال 94 دگرگون می‌شود - اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

    www.momtaznews.com/کنکور-از-سال-94-دگرگون-می‌شود/
  • براساس طرح سنجش و پذیرش دانشجو طی یک پروسه ۵ساله از سال ۹۳سوابق ... ریاضی ‌و فنی‌، رنگ آبی برای گروه تجربی و رنگ سبز برای گروه علوم انسانی چاپ شده است. ... در کنکور امسال داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی کمترین شانس قبولی را در ...
  • مرکز اسناد انقلاب اسلامی - چند تغییر عمده در کنکور 94

    www.irdc.ir/fa/content/62941/print.aspx
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خدایی در ادامه با بیان اینکه 877هزار و 835 داوطلب در کنکور سراسری 94 ثبت نام کرده‌اند، ... اظهار کرد: 181 هزار و 299 داوطلب در گروه علوم ریاضی و فنی، 497 هزار و 845 داوطلب در گروه علوم تجربی، 181هزار و 719 داوطلب در گروه علوم انسانی، 10 هزار و 700 نفر ... ظرفیت پذیرش نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته است
  • معرفی،چگونگی مصاحبه،رتبه های قبولی دانشگاه امام حسین(ع)

    www.bargharshad.ir › اخبار آموزش و دانشگاه
  • داوطلبان لازم است شرایط عمومی و اختصاصی لازم جهت شرکت در آزمون ورودی تحصیلات ... 2) از طریق کنکور سراسری بصورت بورس در رشته های علوم ریاضی ، تجربی و انسانی: دانشجویانی که ازین طریق وارد دانشگاه می شوند ملزم به پذیرش تعهد خدمت 8 ساله برای .... جدول زمانبندی غایبین چند برابر ظرفیت کارشناسی ارشد 94 دانشگاه شاهد.
  • چگونگی تأثیر معدل در کنکور سال 94 - دانلود آهنگ جدید

    www.tehranworld.com/چگونگی-تأثیر-معدل-در-کنکور-سال-94/
  • مطابق تبصره ۵ ماده ۵ قانون «سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ... تأثیر سابقه تحصیلی در پذیرش داوطلبانی که دارای سابقه تحصیلی هستند، در سال ... اظهار داشت: گروهای آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی و فنی و زبان خارجه ...
  • شهروندان » چگونگی تأثیر معدل در کنکور 94 + جدول کامل

    www.shahrwandan.ir/news/131588
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مطابق تبصره ۵ ماده ۵ قانون «سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش ... ۹۲ مجلس شورای اسلامی، تأثیر سابقه تحصیلی در پذیرش داوطلبانی که دارای ... اظهار داشت: گروهای آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی و فنی و زبان ...
  • سوالات و پاسخ کنکور علوم انسانی 21 خرداد 1394 | سایت آگهی ...

    estekhdam.tehranpatogh.ir/سوالات-و-پاسخ-کنکور-علوم-انسانی-21-خرداد...
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود سوالات و پاسخنامه تشریحی کنکور سراسری 94 علوم انسانی 21خرداد 94 .... آزمایشی علومریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنج شنبه 21 خرداد، داوطلبان ... وی ادامه داد: آزمون سراسری سال 1394 به منظور پذیرش دانشجو برای دوره …
  • آغاز ثبت‌نام کنکور سراسری ۹۴ + جزئیات - صراط نیوز

    www.seratnews.ir/fa/news/.../آغاز-ثبت‌نام-کنکور-سراسری-۹۴-جزئیات
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ثبت‌نام کنکور سراسری سال ۱۳۹۴ دقایقی قبل از طریق سایت سنجش آموزش ... به هر یک از داوطلبان گروه‌های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی و زبان اجازه داده شده ... توکلی اضافه کرد: فهرست پذیرفته شدگان نهایی آزمون سراسری سال 94 در ...
  • بافیا - اعلام نتایج داوطلبان کنکور 94 کی است؟ | جستجو |

    bafiamarkazi.ir/list/اعلام+نتایج+داوطلبان+کنکور+94+کی+است؟.html
  • نتایج کنکور کارشناسی ارشد سال 94 دانشگاه سراسری813 هزار و 13 داوطلب در این آزمون .... درصد قبولی در کنکور 94 متعلق به گروه های علوم انسانی و ریاضی - فنی است. .... کارنامه علمی داوطلبان آزمون پذیرش دندانپزشکی اعلام شدخلاصه ای از مطلب :پارس ...
  • میزان شانس قبولی در کنکور سراسری 94 - اتحاد خبر

    www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/45991
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - میزان شانس قبولی در کنکور سراسری 94. ... بیشترین درصد قبولی در کنکور ۹۴ متعلق به گروه های علوم انسانی و ریاضی - فنی است. ... ۱۸۱ هزار نفر و ظرفیت پذیرش ۲۶۰ هزار نفر است و در گروه علوم انسانی نیز تعداد شرکت کنندگان ... اعلام شده از سوی دانشگاه ها، شانس قبولی در گروه زبان برای همه داوطلبان ۳۸ درصد است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.